У кабіні Globetrotter XXL вдосталь місця для комфортного та безпечного розміщення двох чоловік, при цьому, завдяки збільшеній довжині кабіни і, відповідно, ширшим і довшим ліжкам, в ній ще зручніше спати.
Кабіна Globetrotter XL, окрім забезпечення безпечного та комфортного перебування однієї або двох осіб, вирізняється ще більшою кількістю додаткових відділень для зберігання речей завдяки збільшеній висоті. Внутрішня висота кабіни сягає 220 см (211 см над кожухом моторного відсіку).
Кабіна Globetrotter (CAB-HSLP) з покращеним рівнем комфорту та двома спальними місцями. На додаток, завдяки вертикальній структурі в кабіні більше додаткових місць для зберігання. Внутрішня висота 205 см (196 см над кожухом моторного відсіку).
Спальна кабіна (CAB-SLP), у якій можуть зручно розміститися одна або дві особи. Внутрішня висота 171 см, 162 см над кожухом моторного відсіку.
Низька спальна кабіна (CAB-LSLP) зі зниженим дахом і підвіскою кабіни забезпечує додаткове місце для вантажу понад кабіною. Внутрішня висота 147 см, 138 см над кожухом моторного відсіку.
|
|
|
|
| Висота A (мм) | Висота B (мм) | Висота C (мм) | Висота D (мм) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Тягач | Колісна формула | Висота шасі | Підвіска | Шини | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
4×2 | Висока | Листові ресори/Пневматична | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 | |
4×2 | Висока | Листові ресори/Пневматична | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 | |
4×2 | Середня | Листові ресори/Пневматична | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 | |
4×2 | Низька | Пневматична/Пневматична | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 | |
4×2 | Низька | Пневматична/Пневматична | 315/60-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 | |
4×2 | Наднизька | Пневматична/Пневматична | 295/60-R22.5 | 3210 | 3580 | 3730 | 3005 | |
6×2 | Середня | Листові ресори/Пневматична | 315/70-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 | |
Вантажний автомобіль | Колісна формула | Висота шасі | Підвіска | Шини | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
6×2 | Висока | Пневматична/Пневматична | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 | |
6×2 | Середня | Пневматична/Пневматична | 315/70-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 | |
6×2 | Низька | Пневматична/Пневматична | 315/60-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 | |
6×2 | Висока | Листові ресори/Листові ресори | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 | |
6×4 | Висока | Листові ресори/Листові ресори | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 | |
8×4 | Висока | Листові ресори/Листові ресори | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 | |
10×4 | Висока | Листові ресори/Листові ресори | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*Прибл. висота.
Чотириточкова підвіска
На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня-пневматична або повністю пневматична підвіски.
Повітрозабірники
Розташовані з лівої сторони у високій або низькій конфігурації, залежно від поставленої задачі. Також доступний передній повітрозабірник.
Кольори
Обирайте на свій смак. Доступно близько 650 варіантів кольорового оформлення.
Оббивка
Доступно декілька стильових рішень. Вінілові, текстильні та оксамитові. Деякі види оббивки для сидінь (за винятком вінілу та текстилю) можна за необхідності обладнати функцією вентиляції.
Сидіння водія
Обирайте між трьома різними рівнями комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Завдяки гнучкому налаштуванню сидінь ви отримуєте додаткову свободу вибору — загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 240 мм і 100 мм по вертикалі. У стандартній комплектації сидіння водія обладнано підголівником, існує можливість регулювання вперед-назад, складання спинки сидіння вниз або її відкидання, регулювання по вертикалі і регулювання вперед-назад. Крім того, в них встановлені опори для попереку і механізм регулювання кута установки сидіння.
Пасажирське сидіння
Обирайте між трьома різними рівнями комфорту: Progressive (оксамит або шкіра), Dynamic (текстиль) і Robust (вініл). Пасажирські сидіння у стандартній комплектації обладнані підголівниками. Крім того, можливе встановлення поворотно-відкидного пасажирського сидіння.
Ліжка
Створені для забезпечення максимального комфорту під час сну. Розміри ліжка: 74×200 см, ширина 81,5 см у середній частині; або 74×200 см з розмірами у розкладеному стані до 88×200 см, з шириною 95,5 см у середній частині. Довжина ліжка в кабіні Globetrotter XXL складає 213 сантиметрів. Ширина підголів'я, середньої частини та ділянки для ніг складає 99/106,5/91 см відповідно.
Ви також можете обладнати кабіну матрацом з пінним наповнювачем або неймовірно комфортним матрацом товщиною 16 см з пружинними блоками. Доступні матраци трьох рівнів твердості: м’який, напівм’який і твердий.
Ми також пропонуємо два варіанти чохлів для матрацу: вони покращують рівень комфорту та дають змогу швидше розміщувати речі.
Також доступні: ліжко з регульованою спинкою та ліжко підвищеного комфорту (розміри 60×190 см або 70×190 см).
Місце для зберігання речей всередині кабіни
Кабіна оснащена передньою полицею з шістьма DIN-відділеннями і двома великими місцями для зберігання з ролетами з боку водія і пасажира. На задній стінці розташована легка верхня поличка з відмінним освітленням.
Під ліжком розташовані два висувні ящики загальним обсягом 130 літрів. На додаток, є два менших відділення для зберігання речей під матрацом з задньої (10 літрів) та передньої сторони (15 літрів) ліжка, а також відділення для пластикових пляшок у задній частині ліжка.
Зовнішні відділення для речей
З двох боків кабіни розташовані великі відділення для зберігання, які можна відкрити як ззовні, так і зсередини. Додаткові неопалювані місця для зберігання обсягом 30 літрів розташовані по обидва боки кабіни.
Люк на даху
Кожну кабіну може бути додатково обладнано одним з двох типів люків у даху, які відкриваються на 50 мм. Вони також слугують екстреним виходом. Управління люком у даху може здійснюватися вручну або за допомогою електронної системи управління.
Кермо
Двох розмірів — 450 мм або 500 мм у діаметрі залежно від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватись у діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28°. Завдяки можливості нахилу (опція), кермо можна відрегулювати по вертикалі у діапазоні від –5° до +15° — це дозволяє підвищити рівень комфорту водія. В цілях безпеки та збільшення комфорту на кермі знаходяться органи управління системою круїз-контролю, звуковим сигналом, телефоном, а також функціями приладового та бокового дисплеїв.
Система кондиціонування повітря
Три альтернативні системи кондиціювання повітря дозволяють водію регулювати температуру.
• Вентиляція з використанням вентилятора та звичайного нагрівача охолоджувальної рідини.
• Система кондиціювання повітря з ручним управлінням (MCC).
• Система кондиціювання повітря з автоматичним управлінням (ECC/ECC2). Остання також доступна з датчиками сонця, туману і якості повітря.
Систему кондиціювання повітря можна доповнити стоянковим обігрівачем кабіни і двигуна, а також стоянковим охолоджувачем кабіни I-ParkCool.
I-ParkCool
Щоб ввімкнути кондиціонування повітря в кабіні не обов'язково вмикати двигун. I-ParkCool дозволяє регулювати температуру кабіни у вантажівці з вимкненим двигуном. Він працює у комбінації зі стоянковим обігрівачем кабіни, щоб забезпечувати комфортну температуру: незамінно, скажімо, вночі, коли температура змінюється дуже різко.
Система перевіряє стан акумулятора, щоб не допустити ситуації, коли неможливо буде запустити двигун. Крім того, вона розраховує кількість енергії, необхідну для нагрівання або охолодження кабіни. Якщо акумулятор частково розряджений, система розрахує, скільки заряду можна використати без ризику для запуску двигуна.
Більш того, вона безшумна. Рівень шуму системи на 20 дБ менше аналогічних систем конкурентів, що дозволяє зменшити шумове навантаження та позитивно позначається на якості відпочинку.
Систему кондиціювання повітря повністю інтегровано у звичайну вентиляційну систему* транспортного засобу і гаряче або холодне повітря рівномірно розподіляється крізь стандартні вентиляційні отвори. І це жодним чином не позначилося на аеродинаміці кабіни та висоті в кабіні.
* За винятком обігрівача кабіни (PH-CAB)