Вантажівки Volvo Trucks

Вольво Україна

×

Специфікації силової лінії Volvo FE

  • Вибір двигунів
  • I-Shift
  • Програмні пакети для системи I-Shift
  • Механічні коробки передач
  • Задні мости
  • Передавальні числа заднього мосту
  • Механізми відбору потужності
  • Альтернативні види палива

Готовий для використання альтернативного пального

Всі рівні потужності двигуна D8K сертифіковані для використання синтетичного дизельного палива (HVO). Одна з версій двигуна D8K 320 буде працювати на чистому біодизелі (B100) та матиме сертифікат на відповідність вимогам Євро 6. Чудовий вибір, якщо ви бажаєте внести свій внесок у охорону довкілля і користуватися всіма стимулами, доступними на вашому ринку.  

Двигуни

 

D8K

G9K320

Кількість циліндрів

6

6

Об‘єм

7,7 dm3

8,9 дм3

Хід поршня

135 мм

144,5 мм

Діаметр циліндра

110 мм

114 мм

Ступінь стискання

17.5:1

12:1

Економічний діапазон обертів

1000–1700 об./хв.

1200-1700 об./хв.

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2800 об./хв.)

120 кВт

-

Потужність гальмування компресійним гальмом (2800 об./хв.)

170 кВт

-

Масляні фільтри

1

2

Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр

25,5 л

27,6 л

Система охолодження, загальний об’єм

17 л

12,4 л

Інтервал заміни масла
До 100 000 км або один раз на два роки при використанні VDS4 і VDS4.5.

Вимоги до пального
EN 590 (норм ЄС), макс. вміст сірки 10 ppm.

Механізм відбору потужності від двигуна
Передавальне число 1:1, значення крутного моменту 600 Н*м під час руху та роботи на холостих обертах.

Біодизельна версія
D8K320 також доступний у біодизельній (B100) версії, сертифікованій на відповідність стандарту Євро 6. За інформацією про інтервали технічного обслуговування зверніться до вашого дилера Volvo.

D8K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

D8K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

­ D8K250 (184 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об./хв.

250 к.с.

Макс. крутний момент при 900–1700 об./хв.

950 Н*м

D8K280 (206 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об./хв.

280 к.с.

Макс. крутний момент при 950–1700 об./хв.

1050 Н*м

D8K320 (235 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об./хв.

320 к.с.

Макс. крутний момент при 1050–1600 об./хв.

1200 Н*м

D8K350 (258 кВт)

 

Макс. потужність при 2200 об./хв.

350 к.с.

Макс. крутний момент при 1200–1600 об./хв.

1400 Н·м

Потужність і крутний момент Volvo G9K

G9K320 — ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

G9K320

 

Макс. потужність при 2000-2100 об./хв.

320 к.с. (239 кВт)

Макс. крутний момент при 1300-1400 об./хв.

1356 Н*м

I-Shift

Система I-Shift від Volvo з автоматичною системою перемикання передач для будь-яких сфер застосування. Завдяки забезпеченню швидкого перемикання передач вона дозволяє покращити комфорт водія та зменшити споживання пального. I-Shift може бути оснащено коробкою відбору потужності або аварійним насосом рульового управління. Для певних сфер застосування можна встановити додатковий охолоджувач масла трансмісії. I-Shift активується важелем, який розташований за кермом.

Програмні пакети системи подвійного зчеплення I-Shift для Volvo FE

Базовий (TP-BAS)
Базове програмне забезпечення призначене для того, щоб задовольнити більшість транспортних потреб.

Перевезення та будівництво (TP-DICON)
Покращує рівень продуктивності у більш суворих умовах їзди, наприклад при маневруванні на вузьких ділянках дороги.

Економія пального (TP-FUEC) Розроблене в цілях оптимізації ходових якостей для кращої економії пального.

Програмні пакети для системи I-Shift

Функції

TP-BAS

TP-DICON

TP-FUEC

Базова стратегія переключення передач

Продуктивне переключення

Настройка базового вибору передачі

Моніторинг температури масла у коробці передач

Покращена стратегія переключення передач

 

Управління запуском

 

I-Roll

 

 

Деактивація/активація функції «кік-даун»

 

 

Додаткові опції

 

 

 

Покращені функції механізму відбору потужності

Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»

Механічні коробки передач

Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий важіль перемикання передач, розташований на тунелі двигуна, стійкий до вібрацій, вирізняється коротким та чітким ходом. Управління автоматичною трансмісією здійснюється за допомогою кнопок. Всі коробки передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.

Автоматичні коробки передач

Тип

 

Кількість передач

Максимальний крутний момент

Дозволена вага автопоїзда

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

AL306

Автоматична

6

1300 Н*м

32 тонни

Механічні коробки передач

Тип

 

Кількість передач

Максимальний крутний момент

Дозволена вага автопоїзда

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

ZTO1006

Механічна

6

1050 Н*м

32 тонни

 

 

ZTO1109

Механічна

9

1200 Н*м

44 тонни

Автоматичні коробки передач

Тип

 

Кількість передач

Максимальний крутний момент

Дозволена вага автопоїзда

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

AL306

Автоматична

6

1300 Н*м

32 тонни

Задні мости

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент

Максимальне навантаження на міст

Дозволена вага автопоїзда

Одинарна головна передача

 

 

 

 

 

RSS1344C

Одинарна

Гіпоїдна

2600 Н·м

13 тонн

44 тонни

RTS2370A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550 Н·м

23 тонни

70 тонн

Колісний редуктор

 

 

 

 

 

RSH1370F

Одинарна

Конічна передача

3550 Н·м

13 тонн

70 тонн

RTH2180C

Здвоєний

Гіпоїдна

1200 Н*м

21 тонна

80 тонн

Передавальні числа заднього мосту

RSS1344C

RTS2370A

RSH1370F

RTH2180C

2.64:1

3.09:1

3.76:1

2.96:1

2.85:1

3.40:1

4.12:1

3.08:1

3.08:1

3.78:1

4.55:1

3.22:1

3.36:1

4.13:1

4.67:1

3.36:1

3.70:1

4.50:1

5.41:1

3.52:1

4.11:1

5.14:1

6.18:1

3.70:1

4.63:1

5.67:1

7.21:1

3.89:1

5.29:1

6.17:1

 

4.12:1

6.17:1

 

 

4.35:1

 

 

 

4.62:1

 

 

 

4.82:1

 

 

 

5.12:1

 

 

 

5.43:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

6.31:1

Механізми відбору потужності

 

Варіант механізму відбору потужності

Тип

Відношення швидкостей

Максимальний крутний момент, Нм

Обертання

ZTO1006

PTR-ZF4

Фланець

1:1.699

320

Аналогічно 

 

PTR-ZF5

Насос

1:1.699

320

Аналогічно

 

PTR-FH5

Фланець

1:0.963

450

Аналогічно

 

PTR-PH4

Насос

1:0.963

450

Аналогічно

 

 

 

 

 

 

ZTO1109

PTR-ZF2

Фланець

1:1.903

410

Аналогічно

 

PTR-ZF3

Насос

1:1.903

410

Аналогічно

 

PTR-FH1

Фланець

1:0.970

800

Протилежна 

 

PTR-PH1

Насос

1:0.970

800

Протилежна 

 

PTR-FH2

Фланець

1:1.253

430

Аналогічно

 

PTR-PH2

Насос

1:1.253

430

Аналогічно

 

PTR-FH5

Фланець

1:1.778

450

Аналогічно

 

PTR-PH4

Насос

1:1.778

450

Аналогічно

 

PTRA-PH1*

Насос

1:0.970

600

Протилежна 

 

PTRA-PH2*

Насос

1:1.253

430

Аналогічно

 

 

 

 

 

 

 AT2412F

PTRD-D1D (TPTT730)

Фланець

1:1.292–1.645

730

Протилежна 

 

PTRD-D1D (TPTT730)

Насос

1:1.292–1.645

730

Аналогічно

 

PTRD-D1D (TPTT870)

Фланець

1:1.040–1.325

870

Протилежна 

 

PTRD-D1D (TPTT870)

Насос

1:1.040–1.325

870

Аналогічно

 

PTR-FH1

Фланець

1:0.705–0.897

1000

Протилежна 

 

PTR-PH1

Насос

1:0.705–0.897

1000

Протилежна 

 

PTR-FH2

Фланець

1:0.910–1.159

430

Аналогічно

 

PTR-PH2

Насос

1:0.910–1.159

430

Аналогічно

 

 

 

 

 

 

AL306

PR-HP4T

Насос

1:1.401

400

Аналогічно

 

PR-HP4TL

Насос

1:1.139

400

Аналогічно

 

PR-HP6TH

Насос

1:1.401

600

Аналогічно

 

PR-HP6TL

Насос

1:1.139

600

Аналогічно

 

 

 

 

 

 

D8K

PTER1400

Фланець

1:1.000

600**

Протилежна 

 

PTER-DIN

Насос

1:1.000

600**

Протилежна

 

PTER-100

Фланець

1:1.000

600**

Протилежна

*Опціональні механізми відбору потужності для PTR-ZF2 / ZF3
**З AT2412F, максимальний крутний момент під час їзди = 150 Н·м

Придивіться ближче до Volvo FE.

Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.