Вантажівки Volvo Trucks

Вольво Україна

×

СПЕЦИФІКАЦІЇ ШАСІ VOLVO FE

  • Висота шасі
  • Колісні бази
  • Баки для пального
  • Баки для AdBlue
  • Передній міст
  • Неведучі задні додаткові мости
  • Задня підвіска
  • Підготовчі роботи до встановлення надбудови
  • Сідельні пристрої
  • Гальма

Висота шасі

 

Шина

Висота, мм

Низька

315/60R22.5"

880

Середня

315/70R22.5"

950

Висока

315/80R22.5"

1050

Колісні бази

Колісна база, мм

Тягач 4×2

Вантажівка 4×2

Вантажівка 6×2

Вантажівка 6×4

3200

 

 

 

3500

3700

 

3850

 

 

 

3900

 

4100

 

 

4200

 

 

 

4300

 

 

4500

 

4750

 

 

5000

 

5250

 

 

5500

 

5800

 

 

6100

 

 

6450

 

 

6800

 

 

 

Баки для пального
Баки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об'єм пального варіюється від 160 до 630 літрів. Два D-подібних бака різної висоти — 560 мм та 710 мм.

Баки для рідини AdBlue
Бак для рідини AdBlue виготовлений з пластику, його об'єм складає 32 літри. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Один з варіантів виконання призначений для вантажівок з баком для пального, встановленим з правої сторони (ADTP-R), другий варіант — для вантажівок з баком, встановленим по ліву сторону (ADTP-L).

Передні мости
Навантаження на передній міст варіюються від 7,1 до 9 тонн.

Неведучі задні додаткові мости
Вони існують у кількох конфігураціях — нерухомі з одиночними чи спареними колесами, або з нерухомим чи керованим неведучим заднім додатковим мостом. Навантаження на міст 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 або 10,5 тонн.

Задня підвіска

Тип

Комбінації мостів

Тип підвіски 

Навантаження на міст/візок (тонн) 

Тип мосту 

Неведучі задні додаткові мости 

Одинарний міст 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Параболічні ресори/Параболічні з пружинами S-подібної форми

13 

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-KR 

4x2 

Пневматична підвіска 

13 

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

Візок 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Пневматична підвіска 

19/20 

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Нерухомий/керований 

RADD-BR 

6x4 

Параболічні ресори 

23

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

Підготовчі роботи до встановлення надбудови

Ряд отворів у рамі для надбудовників
Верхній ряд отворів призначений для надбудовника. Всі кронштейни у верхньому ряді отворів мають вигин та прокладку діаметром 8 мм. Заклепки не використовуються у верхньому ряді отворів.

Підготовка для крана
Опорна плита для крана може бути встановлена на шасі виробником.

Підготовчий пакет для встановлення крана
Опорна плита для крана може бути встановлена на шасі виробником. Відсік акумулятора було переміщено назад, а кріпильні панелі установлені за кабіною по обидва боки шасі. Підготовчий електричний пакет — ELCRANE — також включено.

Сідельні пристрої
Сідло на L-профілях ISO-стандарту вирізняється широким діапазоном регулювання по висоті. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 150 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

Гальма

Пневматичні гальма Volvo FE спереду та ззаду обладнані вентильованими дисками. Антиблокувальна система дискових гальм має назву EBS (гальмівна система з електронним управлінням) та забезпечує кращі гальмівні характеристики з точки зору швидкості та безпеки, а також сприяє зменшенню зносу гальм. Система включає такі функції, як ABS, пристрій блокування диференціала та система взаємодії гальм. Завдяки системі взаємодії гальм, основна система використовує спільну роботу різних гальм вантажівки для рівномірного гальмування та зменшення зносу шин та гальм. Розширений пакет системи EBS вирізняється функцією, що спрощує рушання під схил. Гальмівні диски доступні у різних розмірах в залежності від специфіки використання.

ESC (Електронна програма стійкості)
ESC (ESC-BAS1) допомагає утримувати напрямок руху у важких умовах та уникнути перекидання.

Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306
Компактний інтегрований гідравлічний сповільнювач (варіанти RET-HYDR та RET-TPT) встановлюється на коробку передач.

Максимальний гальмівний момент 1490 Н*м між 800-1900 об./хв.

Подобається? Спробуйте її у дії

Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.