Trucks

Volvo FE
Технічні характеристики

Все, що вам потрібно знати про Volvo FE, у найдрібніших деталях.

Шасі

Ознайомтеся зі специфікаціями висоти шасі, максимального навантаження на передній міст, задньої
підвіски, висоти з’єднань, тягача, функцій шасі та гальм.

Висота шасі

Низька

прибл. 880 мм

Середня

прибл. 950 мм

Висока

прибл. 1050 мм

Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

 Пневматична підвіскаПараболічні ресори
Низька7.1/7.5/89
Середня7.1/7.5/89
Висока7.1/7.5/89

Задня підвіска

Тип

Мости

Підвіска 

Навантаження на міст/ходовий балансирний візок

Редуктор 

Неведучі середні/задні додаткові мости 

Одинарний міст 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Параболічні ресори/Параболічні з пружинами S-подібної форми

13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

RAD-KR 

4x2 

Пневматична підвіска 

13 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

Візок 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Пневматична підвіска 

19/20 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

Неведучий задній додатковий міст (нерухомий/керований)

RADD-BR 

6x4 

Параболічні ресори 

23 т

Одинарна головна передача/колісний редуктор

 

Причепні пристрої

Доступні причепні пристрої для причепів.

Баки для пального

Баки для пальногоБаки для AdBlue
Баки для пального можуть бути виготовлені з пластику, сталі або алюмінію. Об’єм пального варіюється від 160 до 630 літрів. D-подібні баки можуть бути двох висот – 560 мм та 710 мм.Пластмасові, об’ємом 32 л. Насос для AdBlue інтегровано в бак для рідини AdBlue. 

Передній містНеведучі задні додаткові мости
Навантаження на передній міст варіюються від 7,1 до 9 тонн.Доступні в кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 6,7, 7,1, 7,5 або 10,5 тонни.

Висота з’єднання сідельних пристроїв

Колісна формулаШасіПідвіскаВисота рамиВисота сідельного пристрою*ШинаМін. висота з’єднання**Номінальна висота при русі**
4×2       
 СередняRAD-KR266150315/60R22.5"9921097
 СередняRAD-KR266185295/80R22.5"11031208
 СередняRAD-KR266185315/70R22.5"10861191
 СередняRAD-KR266185315/80R22.5"11141219
 СередняRAD-KR266150295/80R22.5"10631168
 СередняRAD-KR266150315/70R22.5"10491154

** Висоти наведено приблизно.

Підготовчі роботи до встановлення надбудови

Ряд отворів у рамі для надбудовників
Верхній ряд отворів призначений для надбудовника. Всі кронштейни у верхньому ряді отворів мають вигин та прокладку діаметром 8 мм. Заклепки не використовуються у верхньому ряді отворів.
Сідельні пристрої
Сідло на L-профілях ISO-стандарту вирізняється широким діапазоном регулювання по висоті. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 150 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.
Підготовка для крана
Опорна плита для крана може бути встановлена на шасі виробником.
 
Підготовчий пакет для встановлення крана
Опорна плита для крана може бути встановлена на шасі виробником. Відсік акумулятора було переміщено назад, а кріпильні панелі установлені за кабіною по обидва боки шасі. Підготовчий електричний пакет – ELCRANE – також включено.
 

 

Гальма

EBS (гальма з електронним управлінням) забезпечує відмінний відгук,
ефективність і зворотній зв’язок, надаючи доступ до численних зручних функцій.
Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які
інші опції. EBS – це стандарт по всім технічним характеристикам.

Пакет EBS Medium
На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції:
Гідравлічний сповільнювач
Гідравлічний сповільнювач для коробки передач AL306. Компактний вбудований гідравлічний сповільнювач, встановлений на коробці передач, забезпечує гальмівний момент у 1490 Н·м.
Функція зрушення з пагорбу Hill Start Aid
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.
 
ESC (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESC відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.
 

Силова лінія

Ознайомтеся зі специфікаціями двигунів, трансмісій, задніх мостів (включно з передавальним числом), комбінацій силових ліній і механізмів відбору потужності.

Двигуни

 

D8K

G9K320

Стандарт з викидів відпрацьованих газівЄвро 6Євро 6

Кількість циліндрів

6

6

Об‘єм

7,7 дм3

8,9 дм3

Хід поршня

135 мм

144,5 мм

Діаметр циліндра

110 мм

114 мм

Ступінь стискання

17.5:1

12:01

Економічний діапазон обертів

1000–1700 об/хв

1200-1700 об/хв

Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2800 об/хв)

120 кВт (2800 об/хв)

-

Потужність гальмування компресійним гальмом (2800 об/хв)

170 кВт (2800 об/хв)

-

Масляні фільтри

1

2

Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр

25,5 л

27,6 л

Система охолодження, загальний об’єм

17 л

12,4 л

 

Інтервал заміни масла
До 120 000 км або один раз на два роки за умови використання VDS5.

Вимоги до пального
EN 590 (норм ЄС), макс. вміст сірки 10 ppm.

Механізм відбору потужності від двигуна
Передавальне число 1:1, значення крутного моменту 600 Н·м під час руху та роботи на холостих обертах.

Біодизельна версія
D8K320 також доступний у біодизельній (B100) версії, сертифікованій на відповідність стандарту Євро 6. За інформацією про інтервали технічного обслуговування зверніться до вашого дилера Volvo.

 


Механізм відбору потужності від двигуна

 Значення крутного моментуПередавальне число
PTER-DIN600 Н·м*1:1
PTER-1400600 Н·м*1:1
PTER-100600 Н·м*1:1


* значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах. З AT2412 максимальний крутний момент під час руху = 150 Н·м.

 

D8K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

 

­ D8K250 (184 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об/хв

250 к.с.

Макс. крутний момент при 900–1700 об./хв.

950 Н·м

D8K280 (206 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об/хв

280 к.с.

Макс. крутний момент при 950–1700 об/хв

1050 Н·м

D8K320 (235 кВт)

 

Макс. потужність при 2100 об/хв

320 к.с.

Макс. крутний момент при 1050–1600 об/хв

1200 Н·м

D8K350 (258 кВт)

 

Макс. потужність при 2200 об/хв

350 к.с.

Макс. крутний момент при 1200–1600 об/хв

1400 Н·м

 

G9K320 – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

 

G9K320

 

Макс. потужність при 2000-2100 об/хв

320 к.с. (239 кВт)

Макс. крутний момент при 1300-1400 об/хв

1356 Н·м

 

I-Shift

12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути обладнано компактним сповільнювачем, коробкою відбору потужності і маслоохолоджувачем.

 

ТипВища передачаКрутний момент двигуна (Н·м)Дозволена вага автопоїзда, тонн
AT2412GПряма240044

Механічні коробки передач

Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий
важіль перемикання передач, вбудований у панель приладів,
захищений від вібрацій, а його рухи є короткими і чіткими.
Коробки перемикання передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.

 

Тип

Вища передача

Крутний момент двигуна (Н·м)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

ZTO1006

6

1050

32

ZTO1109

9

1200

44

 

 

Автоматичні коробки передач

Автоматична трансмісія характеризується відмінними характеристиками
рушання та плавним перемиканням передач в усьому
діапазоні швидкостей. Коробка перемикання передач управляється кнопками на
приладовій панелі. Вона може бути обладнана механізмом відбору потужності.

 

Тип

Вища передача

Крутний момент двигуна (Н·м)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

AL306

6

1300

32

 

 

Задні мости

Тип

Міст

Передача

Максимальний крутний момент, Н·м

Максимальне навантаження на міст/візок (тонн)

Дозволена вага автопоїзда, тонн

Одинарна головна передача

 

 

 

 

 

RSS1344E

Одинарна

Гіпоїдна

2800

13

44

RSS1344CОдинарнаГіпоїдна26001344

RTS2370A

Здвоєний

Гіпоїдна

3550

23

70

Колісний редуктор

 

 

 

 

 

RSH1370F

Одинарна

Конічна передача

3550

13

70

RTH2180C

Здвоєний

Гіпоїдна

1200

21

80

 

Передавальні числа заднього мосту

RSS1344CRTS2370ARSH1370FRTH2180DRS1344E
2.64:13.09:13.76:12.63:12.47:1
2.85:13.40:14.12:12.94:12.64:1
3.08:13.78:14.55:13.13:12.85:1
3.36:14.13:14.67:13.33:13.08:1
3.70:14.50:15.41:13.57:13.36:1
4.11:15.14:16.18:13.85:1 
4.63:15.67:17.21:14.17:1 
5.29:16.17:1   
6.17:1    

 

 

 

комбінації силових ліній

 D8K250D8K280D8K320D8K350G9K320
Коробки перемикання передач     
AT2412G 
ZTO1006   
ZTO1109  
AL306
Мости з одинарною головною передачею     
RSS1344C
RSS1344E 
RTS2370A  
Мости з колісним редуктором     
RSH1370F
RTH2180D   

Механізми відбору потужності

Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних
від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів
надбудов.

 

Установлювані на двигуні

Установлювані на коробку передач

PTER-DIN
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTR-HF/FH/ZF
З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTER1400
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTR-HP/PH/ZF
З‘єднання за допомогою насоса, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTER100
Установлена позаду коробка відбору потужності із приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTRD-D1D
Подвійний привод зі з‘єднанням за допомогою насоса та з‘єднанням за допомогою фланця.

Кабіна

Ознайомтеся зі специфікаціями щодо розмірів кабіни, висоти кабіни над
землею та її особливостей

 

 

 

Денна кабіна

Денна кабіна з комфортним ергономічним місцем водія. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 1600 мм, ширина – 2300 мм.

Коротка спальна кабіна

Коротка спальна кабіна має додатковий простір: його можна використовувати у якості службового приміщення з декількома додатковими відділеннями для зберігання речей, або у якості спального місця, встановивши ліжко для однієї людини. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2000 мм, ширина – 2300 мм.

Спальна кабіна

Спальна кабіна з ліжком для однієї людини. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2200 мм, ширина – 2300 мм.

 

Кабіна з низько розташованим входом

Кабіна з низьким входом має низьку вхідну сходину та місце для від одного до трьох пасажирів з пасками безпеки. Внутрішня висота – 1605 мм, довжина – 2200 мм, ширина – 2300 мм. Пропонується у комплектації з відкидними пасажирськими дверима.

 

 

 

Підвіска кабіни
Механічна підвіска спереду та ззаду: пружинний амортизатор. Пневматична підвіска для передньої та задньої частини: пневматична опора.
Обігрів кабіни
Система обігріву кабіни доступна у двох варіантах: з ручним управлінням, тільки обігрівач, або обігрівач та кондиціювання повітря з ручним управлінням. Також у якості опції доступна стоянкова система обігріву потужністю 2 кВт.
Сидіння водія
Три різні рівні комфорту: Comfort, Standard і Economy. Усі три варіанти передбачають регулювання спинки, довжини, висоти та нахилу, а також мають вбудований підголівник.
Місце для зберігання речей всередині кабіни
У кабіні є безліч практичних та легкодоступних відділень для зберігання документів та особистих речей. Над вікном знаходяться два відділення для зберігання речей, а також чотири DIN-відділення. Кількість місць для зберігання речей, різних відділень, місць для нотаток та гаків для одягу, вказаних у специфікації, є опціональною і може бути змінена.
Пасажирське сидіння
Обирайте між трьома різними рівнями комфорту: Standard, Economy або Basic.
Клаксони
На вибір доступні два додаткових типи клаксонів, електричний і пневматичний – два пневматичні клаксони, встановлювані на даху, чи один електричний клаксон під капотом.
Кольорове оформлення кабіни
Доступно близько 300 готових варіантів. Але, крім того, що пропонується, можна замовити і додаткові кольори.
Ліжко
Ліжко може складатися з однієї або двох частин та мати ширину 580 мм або 780 мм. У якості опції існує захисний брус для ліжка.
Кермо
Діаметр керма становить від 460 до 500 мм залежно від конфігурації вантажівки, положення самого керма можна регулювати за допомогою пневматики.
Кабіна з низьким входом
Кабіна з низьким входом FE забезпечує легкий вхід завдяки відкриттю дверей на 90 градусів. Вона постачається у двох версіях: з плоскою підлогою або кожухом моторного відсіку, має чудову оглядовість для водія та, звичайно, оскільки це Volvo – безпека на вищому рівні.
Система кондиціювання повітря
Існує два варіанти системи обігріву кабіни: з ручним управлінням, тільки обігрівач, або обігрівач та кондиціювання повітря з ручним управлінням. Також у якості опції доступна стоянкова система обігріву потужністю 2 кВт.
 
Даховий люк
Кабіну можна обладнати даховим люком, що відкривається на 50 мм. Доступно в скляному або сталевому виконанні. Люк може відкриватися або вручну, або за допомогою електроніки.
 
Оббивка сидіння
Комфортний текстиль.
 
Оббивка стінки
Комфортний текстиль.
 

Листи технічних даних

Завантажте листи технічних даних і специфікації Volvo FE у форматі PDF за наступними посиланнями.

Виникли питання?

Зв'яжіться з місцевим дилером Volvo Trucks.