Специфікації силової лінії Volvo FMX

• Двигуни
• I-Shift
• Програмні пакети I-Shift
• Powertronic

• Задні мости
• Передавальні числа заднього мосту
• Комбінації силових ліній
• Механізми відбору потужності

Двигуни

  D11K D13K
Кількість циліндрів 6 6
Об‘єм 10.8 дм³ 12,8 дм³
Хід поршня 152 мм 158 мм
Діаметр циліндра 123 мм 131 мм
Ступінь стискання 17.0:1 17.0:1
Економічний діапазон обертів 950-1400 об./хв. 900-1400 об./хв.
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2400 об./хв.) 160 кВт (2300 об./хв.) 200 кВт
Ефект VEB (2400 об./хв.) 290 кВт  
VEB у якості опції  
Ефект VEB+   (2300 об./хв.) 375 кВт
VEB+   у якості опції
Масляні фільтри 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий 2 повнопотокові, 1 неповнопотоковий
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр 33 л 33 л
Система охолодження, загальний об’єм 33 л 38 л

Вимоги до пального

Десульфоване пальне (EN590, макс. вміст сірки 10 ppm)
Біодизель 2 покоління (EN15940, різні види синтетичного дизельного палива)

  

Механізм відбору потужності від двигуна

  Значення крутного моменту Передавальне число
EPTT650 650 Н·м* 1.26:1
EPTT1000 1000 Н·м* 1.26:1
* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.
D11K – Потужність/крутний момент

D11K – Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

 

 

D11K330 (243 кВт)  
Макс. потужність при 1600-1900 об./хв. 330 к.с.
Макс. крутний момент при 950-1400 об./хв. 1600 Н*м
   
D11K370 (273 кВт)  
Макс. потужність при 1600-1900 об./хв. 370 к.с.
Макс. крутний момент при 950-1400 об./хв. 1750 Н*м
   
D11K410 (302 кВт)  
Макс. потужність при 1600-1900 об./хв. 410 к.с.
Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. 1950 Н*м
   
D11K450 (332 кВт)  
Макс. потужність при 1600-1900 об./хв. 450 к.с.
Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. 2150 Н*м
D13K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

D13K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

D13K420 (309 кВт)  
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 420 к.с.
Макс. крутний момент при 860-1400 об./хв. 2100 Н·м
   
D13K460 (338 кВт)  
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 460 к.с.
Макс. крутний момент при 900-1400 об./хв. 2300 Н·м
   
D13K500 (368 кВт)  
Макс. потужність при 1400-1800 об./хв. 500 к.с.
Макс. крутний момент при 1000-1400 об./хв. 2500 Н·м
   
D13K540 (397 кВт)  
Макс. потужність при 1450-1800 об./хв. 540 к.с.
Макс. крутний момент при 1000-1450 об./хв. 2600 Н·м
I-Shift

12-ступінчаста коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою перемикання передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером, коробкою відбору потужності, аварійним насосом рульового управління та масляним охолоджувачем.

Специфікації

Тип
Вища передача
Крутний момент двигуна
Дозволена вага автопоїзда
AT2412F Пряма 2400 Н*м 44 т
AT2612F Пряма 2600 Н·м 100 т
ATO2612F Підвищена передача 2600 Н·м 100 т

Програмні пакети для системи I-Shift

Базова версія (TP-BAS)
TP-BAS — це стандартний пакет ПЗ, що поставляється з I-Shift. У пакет ПЗ входять базові функції коробки передач I-Shift для різних дорожніх умов.

ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері розвезення товарів (TP-DIST)
TP-DIST пристосовує функції коробки перемикання передач до умов експлуатації в сегменті міських розвезень. Програмний пакет містить функції, які допомагають підвищити керованість під час рушання з місця, маневрування та під час водіння на невеликій швидкості.

ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері будівництва (TP-CON)
TP-CON пристосовує функції коробки перемикання передач до умов експлуатації в сфері будівництва. Програмний пакет містить функції, які допомагають підвищити керованість під час рушання з місця, маневрування та під час водіння на невеликій швидкості. Це програмне забезпечення можна також використовувати за суворіших дорожніх умов.

ПЗ I-Shift для перемикання передач в сфері дальніх перевезень (TP-LONG)
TP-LONG містить інтелектуальні функції, які знижують споживання пального до мінімуму. Цей програмний пакет є ідеальним для магістральних перевезень, де особливу увагу приділяють економії пального. Цей пакет містить функцію I-Roll.

Важкі автопоїзди (TP-HD)
TP-HD оптимізує роботу системи I-Shift для важких автопоїздів з великою загальною вагою (>85 тонн). Якою б не була повна вага автопоїзда, водій завжди зможе оптимізувати керованість, за рахунок активації або деактивації режиму важкого автопоїзда та завдяки активації режиму перевезень на далекі відстані. Функції програмного пакету також пропонують
переваги для вантажівок, які обладнані кількома причепами.

Програмні пакети для системи I-Shift

Варіанти, доступні для продажу TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Базові функції механізму відбору потужності (APF-BAS)
Покращені функції механізму відбору потужності (APF-ENH) o o o o o
Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
Покращене регулювання вибору передач, включаючи вмикання пониженої передачі (AMSO-AUT) o o o
Базові професійні функції (AVO-BAS)
Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH) o o o
Базова стратегія переключення передач
Продуктивне переключення
Моніторинг температури масла у коробці передач
Робота в умовах важкого запуску
I-Roll (•)
Інтелектуальний круїз-контроль (•)
Управління запуском
Покращена стратегія перемикання передач (загальна вага автопоїзда ≤ 85 т)
Керування важкими автопоїздами (85 т < загальна вага автопоїзда ≤ 180 т)
Тихохідна передача для наднизької швидкості* (ASO-ULC) o o o
Тихохідна передача* (ASO-C) o o o
Багатоступінчаста передача заднього ходу* (ARSO-MSR) o o o
I-See, використання даних GPS o o

• Стандарт (•) Цю функцію можна використовувати за активованого ПЗ TP-LONG. o Опція — не доступно
*Лише AT2612F, ATO2612F, ARSO-MSR потребує ASO-ULC або ASO-C.
**Лише для AT2612F і ATO2612F

Інформація про функції I-Shift

Базова стратегія переключення передач
Автоматичний вибір правильної передачі для початку руху (з 1-ї по 6-у передачу). Вибір початкової передачі залежить від ваги автопоїзда і ухилу дороги.

Продуктивне переключення
Забезпечує більш швидке і плавне перемикання за рахунок інтелектуального застосування моторного гальма, зчеплення і спеціального трансмісійного гальма.

Настройка базового вибору передачі
Дозволяє вибирати передачі за допомогою кнопок на важелі перемикання передач при гальмуванні двигуном в автоматичному режимі.

Моніторинг температури масла у коробці передач
Температура масла в коробці перемикання передач відображається на інформаційному дисплеї.

Покращена стратегія переключення передач
Взаємодія з системами EBS і ECS полегшує рушання з місця і маневрування в умовах обмеженого простору. Автоматичний вибір відповідної передачі для роботи двигуна на високих обертах збільшує ефективність гальмування за допомогою моторного гальма VEB/VEB+. Для компенсування втрати гальмівного моменту при зміні передачі під час гальмування двигуном будуть задіяні колісні гальма.

Управління запуском
Оптимізує вибір передачі і функції системи EBS для маневрування на низьких швидкостях. Окрім усього, ця функція забезпечує активацію функції допомоги рушанню на підйомі Hill Start Aid лише в умовах крутого підйому.

I-Roll
Автоматичне вмикання та вимикання функції руху накотом для економії пального. Функція I-Roll використовується у випадках, коли не потрібні ані потужність двигуна, ані гальмування двигуном: наприклад, на рівних дорогах.

Інтелектуальний круїз-контроль
Взаємодіє з системою управління гальмуванням автомобіля і гарантує, що додаткові гальма не будуть задіяні без необхідності. Таким чином, можна частіше використовувати функцію руху накотом..

I-See
Інтелектуальний модуль програмного забезпечення I-Shift, який може запам’ятовувати топографічні дані та використовувати цю інформацію для підвищення комфорту водіння. Інформація зберігається у базі даних, доступній для інших користувачів I-See. При замовленні функції I-See також встановлюється круїз-контроль I-Cruise. (I-Cruise може також замовлятися окремо.)

Керування важкими автопоїздами
Оптимізує вибір передачі для важких автопоїздів (85-180
тонн).

Додаткові опції

Покращені функції механізму відбору потужності
Декілька функцій, які полегшують використання функції механізму відбору потужності.

Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»
Дозволяє вибирати передачі за допомогою кнопок на важелі перемикання передач при рушанні з місця та під час руху в автоматичному режимі. Функція ввімкнення пониженої передачі «кікдаун» обирає передачу, яка найбільше підходить для максимального прискорення.

Покращена продуктивність на поганих дорогах
Декілька функцій, які змінюють налаштування перемикання передач і допомагають рушати і вести машину у поганих дорожніх умовах та у горбистій місцевості.

Powertronic

Повністю автоматична коробка передач з сервоприводом перемикання з перетворювачем крутного моменту й охолоджувачем масла. Забезпечує перемикання передач без втрати потужності. Powertronic можна оснастити коробкою відбору потужності, вбудованим ретардером та аварійним насосом рульового управління на етапі виготовлення.

Powertronic

Тип Вища передача Крутний момент двигуна (Н*м) Дозволена вага автопоїзда, тонн
PT2106 Пряма 2100 44
PT2606 Пряма 2600 60

Powertronic, інтегровані програми керування

Економія

Призначений для оптимальної економії пального. Перемикання передач відбувається на найбільш економному діапазоні обертів.

Продуктивність

Використовується за потреби у додатковій потужності двигуна. Забезпечує перехід на вищу або нижчу передачу при високих обертах двигуна.

Задні мости

Тип Міст Передача Максимальний крутний момент, Нм Максимальне навантаження на міст/візок (тонн) Дозволена вага автопоїзда, тонн
Одинарна головна передача          
RSS1344C/D Одинарна Гіпоїдна 2600 13 44
RSS1356 Одинарна Гіпоїдна 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Одинарна Гіпоїдна 3550 13 70
RTS2370A Здвоєний Гіпоїдна 3550 23 80
RSS1144 Одинарна Гіпоїдна 2800 11.7 44
Колісний редуктор          
RSH1365 Одинарна Конічна передача 2400 13 65
RSH1370F Одинарна Конічні спіральні передачі 3550 13 70
RTH2610F Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 26 100
RTH3210F Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 32 100
RTH3312 Здвоєний Конічні спіральні передачі 3550 33 120
           

Передавальні числа заднього мосту

RSS1144 RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1365 RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1 2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.61:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1 2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1

3.76:1

3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 4.12:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.55:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1   4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
  3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1   5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
  3.70:1   4.11:1 4.13:1     4.55:1 4.55:1 7.21:1
  4.11:1     4.50:1     5.41:1 5.41:1  
  4.63:1     5.14:1     6.18:1 6.18:1  
  5.29:1     5.67:1       7.21:1  
        6.17:1          

* Для RSS1344D.

комбінації силових ліній

  D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500 D13K540
Powertronic                
PT2106        
PT2606        
                 
I-Shift                
AT2412F    
AT2612F
ATO2612F
                 
Мости з одинарною головною передачею                
RSS1344C
RSS1344D
RSS1356
RSS1360
RTS2370A
RSS1144
Мости з колісним редуктором                
RSH1365  
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312
                 
Ведучий передній міст/Роздавальна коробка                
FAA11/FAA21/V2501TB

Механізми відбору потужності

ВІД-ДВИГУНА

PTER-DIN
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.

PTER1400
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

PTER100
Установлена позаду коробка відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

ВІД-КОРОБКИ-ПЕРЕДАЧ

PTR-F
З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

PTR-FL/FH
З‘єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Низько-, середньо-, високошвидкісні з'єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

PTRD-F
Високошвидкісний зі з‘єднанням за допомогою фланця для прямого підключення карданного валу.

PTRD-D
Високошвидкісний, з подвійним приводом. DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

PTRD-D1
Високошвидкісний, з подвійним приводом. З‘єднання за допомогою з‘єднувального фланця ззаду та DIN-стандарту спереду.

PTRD-D2
Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з‘єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.  

Пошук місцевого дилера

Придивіться ближче до Volvo FМХ

Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.

Пошук місцевого дилера