Специфікації силових ліній Volvo FMX

• Двигун
• I-Shift
• Пакети програмного забепечення I-Shift
• Механічні коробки перемикання передач
• Powertronic

• Задні мости
• Варіації силової лінії
• Передавальні числа заднього мосту
• Механізм відбору потужності 

Двигуни

  D11K D13K
Кіл-ть циліндрів 6 6
Об'єм 10.8 дм³ 12.8 дм³
Хід поршня 152 мм 158 мм
Діаметр циліндра 123 мм 131 мм
Ступінь стискання  17.0:1 17.0:1
Економічний діапазон обертів 950–1400 об/хв 900-1400 об/хв
Максимальна гальмівна потужність вихлопними газами (2400 об/хв) 160 кВт (2300 об/хв) 200 кВт
Максимальна гальмівна потужність VEB (2400 об/хв) 290 кВт  
VEB у якості опції  
Максимальна гальмівна потужність VEB+   (2300 об/хв) 375 кВт
VEB+   у якості опції
Масляні фільтри 2 повнопоточні, 1 байпасний  2 повнопоточні, 1 байпасний 
Обсяг масла для заміни, включаючи фільтр 36 л 33 л
Система охолодження, загальний обсяг 36 л 38 л

Вимоги до пального

Тільки пальне без вмісту сірки (EN590, максимальний вміст сірки - 10 пропроміле).

  

Механізм відбору потужності від двигуна

  Крутний момент Передавальне число
EPTT650 650 Нм* 1.26:1
EPTT1000 1000 Нм* 1.26:1

* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D11K - Потужність/крутний момент

D11K - Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до EC 582/2011

D11K330 (243 кВт)  
Максимальна потужність при 1600-1900 об/хв 330 к.с.
Максимальний крутний момент при 950-1400 об/хв 1600 Нм
   
D11K370 (273 кВт)  
Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв 370 к.с.
Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв 1750 Нм
   
D11K410 (302 кВт)  
Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв 410 к.с.
Максимальний крутний момент при 1000-1400 об/хв 1950 Нм
   
D11K450 (332 кВт)  
Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв 450 к.с.
Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв 2150 Нм
D13K – Потужність/крутний момент

D13K – Потужність/крутний момент

Максимальна віхдна потужність відповідно до EC 582/2011

D13K420 (309 кВт)  
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв 420 к.с.
Максимальний крутний момент при 860–1400 об/хв 2100 Нм
   
D13K460 (338 кВт)  
Максимальна потужність при1400–1800 об/хв 460 к.с.
Максимальний крутний момент при 900–1400 об/хв 2300 Нм
   
D13K500 (368 кВт)  
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв 500 к.с.
Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв 2500 Нм
   
D13K540 (397 кВт)  
Максимальна потужність при 1450-1800 об/хв 540 к.с.
Максимальний крутний момент при 1000–1450 r/min 2600 Нм
I-Shift

12-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером коробкою відбирання відбору потужностей.

Специфікації

Тип Вища передача Крутний момент двигуна (Нм)  Дозволена вага автопоїзда (тонн)
AT2412F Пряма 2400 44
AT2612F Пряма 2600 100 
ATO2612F Підвищувальна 2600 100 

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

Базовий (TP-BAS)
TP-BAS - це стандартний пакет програмного забезпечення, який поставляється з системою I-Shift і включає базові функції коробки передач для різних дорожніх умов.

Місцеві перевезення (TP-DIST)
TP-DIST адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті міських перевезень. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості.

Будівництво (TP-CON)
TP-CON адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті перевезень будівельних вантажів. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості. Це програмне забезпечення підійде і для важких дорожніх умов.

Перевезення на дальні відстані (TP-LONG)
TP-LONG містить інтелектуальні функції, що знижують витрати пального. Цей пакет програмного забезпечення ідеально підходить для магістральних перевезень, де особлива увага приділяється економічній споживанню пального. Даний пакет включає функцію I-Roll.

Важкий автопоїзд  (TP-HD)
Незалежно від повної маси автопоїзда водій завжди може оптимізувати характеристики управління за допомогою включення або відключення режиму експлуатації в важких умовах і включення режиму перевезень на далекі відстані. Функції пакета програмного забезпечення також дозволяють оптимізувати характеристики управління вантажним автомобілем, буксируються кілька причепів.

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

Функції TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Базова стратегія перемикання передач (APF-BAS)
Покращена стратегія перемикання передач (APF-ENH) o o o o o
Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу "кікдаун"(AMSO-AUT) o o o
Базові професійні функції (AVO-BAS)
Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH) o o o
Базовий метод перемикання передач
Метод перемикання, оптимізований для отримання найкращих динамічних характеристик
Моніторинг температури масла в коробці перемикання передач
Рушання з великим навантаженням
I-Roll (•)
Адаптивний круїз-контроль (•)
Управління початком руху
Покращена стратегія перемикання передач (GCW ≤ 85 т)
Керування важкими автопоїздами (85 т < GCW ≤ 180 т)
Найнижча понижуюча передача* (ASO-ULC) o o o
Понижуюча передача* (ASO-C) o o o
Багатоступенева передача заднього ходу* (ARSO-MSR) o o o
I-See (PVT-BAS) з використанням данних GPS o o
I-See (PVT-EXT) з використанням данних GPS o o

• Стандарт (•) Функція використовується під час включення TP-LONG. o Опція – недоступна
*Тільки AT2612F, ATO2612F, ARSO-MSR вимагає ASO-ULC or ASO-C.
**Тільки AT2612F та ATO2612F

Пояснення функцій I-Shift

Базова стратегія перемикання передач
Автоматичний вибір правильної передачі для початку руху (з 1-ої по 6-у передачу). Вибір початкової передачі залежить від ваги автопоїзда і ухилу дороги.

Продуктивне перемикання 
Забезпечує більш швидке та плавне перемикання за рахунок інтелектуального застосування моторного гальма, зчеплення і спеціального трансмісійного гальма.

Налаштування базового вибору передачі 
Дозволяє вибрати передачі за допомогою кнопок на важелі перемикання передач при гальмуванні  двигуном в автоматичному режимі.

Моніторинг температури масла у коробці передач
Температура масла в коробці перемикання передач відображається на інформаційному дисплеї. 

Покращена стратегія перемикання передач 
Взаємодія з системами EBS і ECS полегшує рушання з місця і маневрування в умовах обмеженого простору. Максимізує ефект гальмування VEB/VEB+ шляхом автоматичного вибору відповідної передачі для роботи двигуна на високих обертах. Для компенсування втрати гальмівного моменту  при зміні передачі під час гальмування двигуном будуть задіяні колісні гальма.

Управління запуском
Оптимізує вибір передачі і функції системи EBS для маневрування на низьких швидкостях. Окрім усього, гарантує, що функція допомоги рушанню на підйомі Hill Start Aid активізується лише в умовах крутного підйому.

I-Roll
Автоматичне вмикання та вимикання функції руху накатом для економії пального. Функція I-Roll використовується у випадках, коли не потрібні ані потужність двигуна, ані гальмування двигуном, наприклад, на рівних дорогах. 

Адаптивний круїз-контроль
Взаємодіє з системою управління гальмуванням автомобіля і гарантує, що допоміжна гальмівна система не буде задіяна без необхідності. Функція накату в цьому випадку може бути задіяна ще в більшій мірі.

I-See
Інтелектуальне програмне забезпечення I-Shift, яке може запам’ятовувати топографічні дані та використовувати цю інформацію для економії пального та підвищення комфорту водіння. Інформація зберігається у базі даних, доступній для інших користувачів I-See. При замовленні функції I-See також встановлюється круїз-контроль I-Cruise. I-Cruise також можна замовити окремо.

Управління важким автопоїздом
Оптимізує вибір передачі для важких автопоїздів вагою 85-180 т. 

 

 

 

Додаткові опції

Покращені функції механізму відбору потужності
Декілька функцій, які полегшують використання функції механізму відбору потужності.

Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»
Дозволяє вибрати передачі за допомогою кнопок на важелі перемикання передач при рушанні з місця та під час руху в автоматичному режимі. Функція ввімкнення пониженої передачі «кікдаун» обирає передачу, яка найбільше підходить для максимального прискорення. 

Покращена продуктивність на поганих дорогах
Декілька функцій, які змінюють налаштування перемикання передач і допомагають рушати і вести машину в умовах бездоріжжя.

Powertronic

Повністю автоматична коробка перемикання передач з сервоприводом і варіатором та охолоджувачем мастила. Перемикання передач без втрати потужності. Powertronic може бути обладнаний з заводу механізмом відбору потужності, вмонтованим моторним гальмом-сповільнювачем, аварійним насосом підсилювача рульового управління. 

Powertronic

Тип Вища передача Крутний момент двигуна (Нм) Дозволена вага автопоїзда (т)
PT2106 Пряма 2100 44
PT2606
Пряма 2600 60
Пряма

Powertronic, Інтегровані програми водіння

Економія

Призначено для оптимальної економії пального. Перемикання передач відбувається на найбільш економічних обертах.

Продуктивність

Використовується, коли виникає необхідність у додатковій вихідній потужності двигуна. Перемикання на нижчу і вищу передачу відбувається на високих обертах двигуна.

Задні мости

Тип Міст Передача Максимальний крутний моемент (Нм) Макс. навантаження на міст/ходовий візок(т) Дозволена вага автопоїзда (т)
Одинарна головна передача          
RSS1344C/D Одинарна Гіпоїдна 2600 13 44
RSS1356 Одинарна Гіпоїдна 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Одинарна Гіпоїдна 3550 13 60
RTS2370A Здвоєний Гіпоїдна 3550 23 70
           
Колісний редуктор          
RSH1365 Одинарна
Конічна зі спіральними зубами 2400 13 65
RSH1370F Одинарна
Конічна спіральна передача 3550 13 70
RTH2610F Здвоєний Конічна спіральна передача 3550 26 100
RTH3210F Здвоєний Конічна спіральна передача 3550 32 100
RTH3312 Здвоєний Конічна спіральна передача 3550 33 120
           

Передавальні числа заднього мосту

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1365 RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1

3.61:1

3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1

3.76:1

3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1

4.12:1

3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.55:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1   4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1   5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
3.70:1   4.11:1 4.13:1     4.55:1 4.55:1  
4.11:1     4.50:1     5.41:1 5.41:1  
4.63:1     5.14:1       7.21:1  
5.29:1     5.67:1          
      6.17:1          

* Для RSS1344D.

Варіації силової лінії

  D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500 D13K540
Powertronic                
PT2106        
PT2606        
                 
I-Shift                
AT2412F    
AT2612F
ATO2612F
                 
Мости з одинарною головною передачею                
RSS1344C
RSS1344D
RSS1356
RSS1360
RTS2370A
                 
Мости з колісним редуктором                
RSH1365  
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312
                 
Ведуча передня вісь / роздавальна коробка передач                
FAA11/FAA21/V2501TB

Коробки відбору потужності

Установлювані на двигуні

PTER-DIN
Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.

PTER1400
Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

PTER100
Коробка відбору потужності встановлюється ззаду двигуна і через фланцеве з'єднання пускає в хід гідравлічний насос.

Установлювані на коробку передач

PTR-F
З’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний. 

PTR-FL/FH
З’єднання за допомогою з’єднувального фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний. 

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

PTRD-F
Високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою з’єднувального фланця для прямого підключення карданного валу.

PTRD-D
Високошвидкісний, з подвійним приводом, DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.

PTRD-D1
Високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою фланця ззаду і з’єднувача та DIN-стандарту спереду.

PTRD-D2
Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

Завантаження

Специфікації силової лінії

Завантажте повні специфікації силової лінії у форматі PDF. Завантаження(PDF, 4.3 MB)
Find your local dealer

Дізнайтесь більше про Volvo FMX

Створіть ідеальну специфікацію. Зв’яжіться з найближчим дилером Volvo Trucks.

Знайдіть найближчого дилера