Дизельні двигуни Volvo з максимальним крутним моментом у надзвичайно широкому діапазоні обертів

Подивіться на криві

Відмінний крутний момент на низьких обертах. Максимальний крутний момент у надзвичайно широкому діапазоні обертів. А піковий крутний момент відповідає піковій потужності. Порівняйте наші криві крутного моменту і ви побачите різницю. Сідайте за кермо і ви відчуєте це: неймовірне прискорення, чудова тягова потужність, а також приємне кермування на крейсерській швидкості з високим рівнем паливної ефективності.

Паливноефективні дизельні двигуни Volvo

Вбудована система паливної ефективності

Оптимізована геометрія камери згоряння. Швидкий і точний вприск під управлінням системи EMS. Високий коефіцієнт стиснення. Ми можемо і далі продовжувати перераховувати переваги наших двигунів, які роблять їх неперевершеними в плані економічності. Куди важливіше те, що вони допомагають вам отримати максимальні результати. Та зберегти довкілля.

Запатентоване моторне гальмо VEB+ від Volvo

Технологія моторного гальма від Volvo: VEB і VEB+ Гальмівне зусилля до 375 кВт

Запатентоване компанією Volvo моторне гальмо вирізняється унікальною конструкцією розподільного валу, що дозволяє розвивати величезну гальмівну потужність — до 375 кВт (510 к.с.) для D13. Що стосується D11, моторне гальмо Volvo (VEB) розвиває величезну гальмівну потужність до 290 кВт. У комбінації з системою перемикання передач I-Shift та інтелектуальною системою круїз-контролю вантажівка безпечно долає круті та важкі схили — з кращими показниками паливної ефективності.

Екологічно чисті двигуни

Наші двигуни стандарту Euro 6 – це важливий крок до забезпечення екологічно чистих перевезень та зменшення впливу на довкілля. Показники потужності та паливної ефективності відповідають показникам моделей стандарту Euro 5, однак на додаток нам вдалося вдвоє зменшити рівень викидів твердих частинок, а обсяг викидів оксиду азоту – майже на 80%. 

Наше рішення для Євро 6: загальний огляд

Як працює наше рішення для Євро 6

1. Двигун
Нові компоненти двигуна забезпечують кращий потік газу та оптимальну температуру викидних газів при їхньому потраплянні до системи додаткового очищення.

2. Сьомий інжектор
Спеціальний інжектор дизельного пального використовується для регулювання теплообміну каталізатора окислення дизельного пального та забезпечує ефективність сажового фільтра та належну функціональність системи вибіркової каталітичної нейтралізації.

3. Дизельний каталізатор окислення (DOC)
Дизельний каталізатор окислення виробляє NО2, необхідний для ефективного спалювання твердих часток у сажовому фільтрі. В умовах холоду він також виробляє тепло, необхідне для регенерації.

4. Дизельний сажовий фільтр (DPF)
Фільтр поглинає і утримує тверді частки (ТЧ), аж доки вони не будуть спалені в процесі регенерації. Регенерація здійснюється автоматично без потреби вашого втручання.

5. Селективне каталітичне відновлення (SCR)
У зоні змішування до відпрацьованих газів вприскується рідина AdBlue. Реагуючи у присутності каталізатора, оксиди азоту (NO2) ефективно перетворюються на нешкідливі газ азот і воду.

6. Амоній-каталізатор (ASC)
Останній етап перед вихлопною трубою, де видаляються залишки аміаку (NH3) (якщо вони є).

Volvo FMX з вісьмома різними рівнями потужності

Беріть стільки кінських сил, скільки необхідно

На вибір пропонується вісім різних рівнів потужності: Чотири 11-літрових (D11) та чотири 13-літрових (D13) опції.

Пошук місцевого дилера

Переконайтеся у їх потужності на власні очі

Завітайте до місцевого дилера Volvo Trucks та переконайтеся у потужності й ефективності наших двигунів.

Пошук місцевого дилера