Система неймовірно швидка — зубчата муфта задіюється менш ніж за півсекунди. Це забезпечує неймовірне зчеплення та мобільність протягом необхідного часу.

Йонас Одермальм

Менеджер сегменту будівництва, Volvo Trucks

Відео Live Test, присвячена Автоматичному контролю тягового зусилля

4-річна Софі у

Наш найбільш екстремальний тест-драйв

АТС підключається автоматично

Як це працює

Якщо дорога слизька, Автоматичний контроль тягового зусилля автоматично підключає та відключає ведучий передній міст у потрібний момент. Датчики на задніх колесах виявляють, коли ви втрачаєте тягове зусилля, і в цей момент підключається повний привід. При цьому кулачкова муфта передає потужність на ведучий передній міст, і вантажівка продовжує рух без втрати крутного моменту і швидкості. Передній ведучий міст залишається активованим, доки водій не відпустить педаль акселератора.

ATC не вимагає втручання водія — воно просто працює. Однак, на панелі приладів є кнопка, яка дозволяє вручну підключати передній міст, або, якщо дорожні умови стають дуже складними, активувати всі блокування диференціалів.

Ця апробована система використовується в будівельних машинах Volvo вже багато років. Ми стали першим виробником, який запровадив цю революційну систему в будівельних вантажівках.

ATC працює лише коли потрібно, чим економить пальне і зменшує знос

Економте дорогоцінне пальне

Наші дослідження показують, що повний привід буває потрібен лише 5% часу. Це означає, що 95% часу ведучий передній міст марно витрачає пальне. Автоматичний контроль тягового зусилля допомагає збільшити паливну економічність. Якщо вам не потрібне додаткове тягове зусилля, система автоматично відключає передній міст, що зменшує витрати пального до 2% (залежно від їздового циклу в регіональних перевезеннях). Автоматичне відключення переднього моста також зменшує знос.

ATC забезпечує повний привід, коли потрібно

Жодних компромісів

Ведучий передній міст допоможе вам вибратися з неприємної ситуації. Але у задіяному стані він погіршує маневреність. На відміну від повнопривідних систем, АТС дозволяє скористатися найкращими якостями обох систем. Задіявши ведучий передній міст, ви отримуєте максимальний рівень зчеплення. Відключивши його (що необхідно більшість часу), ви покращуєте маневреність вантажівки.

Шасі Volvo FMX було створено для захисту всіх важливих частин

Все захищено

Шасі Volvo FMX було створено для захисту всіх важливих частин. Паралельна та поперечна тяги розташовані в одну лінію з мостом, усередині захисного кожуха моста. Гальмівні камери і паливні баки також гарно захищені.

Ведучій передній міст розташований так само, як і неведучій міст, що забезпечує значно більший кут прохідності при підйомі на круті схили (28° з ведучим передні мостом і шинами 13R22.5). Ведучій передній міст тепер доступний із задньою пневматичною підвіскою, що забезпечує дорожній просвіт у 300 мм.

Дізнайтеся більше про задню пневматичну підвіску
Доступні конфігурації для Volvo FMX з автоматичним контролем тягового зусилля

Доступні конфігурації

  • 4×4 вантажівка
  • 4×4 тягач
  • 6×6 вантажівка
  • 6×6 тягач
  • 8×6 вантажівка
  • 10×6 вантажівка

Пошук місцевого дилера

Все в ваших руках

Хочете випробувати автоматичний контроль тягового зусилля власноруч? Зв'яжіться з місцевим дилером Volvo Trucks.

Пошук місцевого дилера