Специфікації силових ліній Volvo FM

 

  • Двигун
  • I-Shift
  • Пакети програмного забепечення I-Shift
  • Механічні коробки перемикання передач

  •  

     

  • Задні мости
  • Передавальні числа заднього мосту
  • Варіації силової лінії
  • Механізм відбору потужності 

  •  

    Двигуни

      D11K D13K
    Стандарт Євро 6 Євро 6
    Кіл-ть циліндрів 6 6
    Об'єм 10.8 дм3 12.8 дм3
    Хід поршня 152 мм 158 мм
    Діаметр циліндра 123 мм 131 мм
    Ступінь стискання  17.0:1 17.0:1
    Exhaust braking effect 160 кВт (2400 об/хв) 200 кВт (2300 об/хв)
    Максимальна гальмівна потужність VEB  290 кВт (2400 об/хв)  
    VEB у якості опції  
    Максимальна гальмівна потужність VEB+   375 кВт (2300 об/хв)
    VEB+   у якості опції
    Масляні фільтри 2 повнопоточні, 1 байпасний  2 повнопоточні, 1 байпасний 
    Обсяг масла для заміни, включаючи фільтр 36 л 33 л
    Система охолодження, загальний обсяг 36 л 38 л

    Інтервал заміни масла

    До 100 000 км або раз на рік за умов використання масла VDS4.

    Вимоги до пального

    Тільки пальне без вмісту сірки (EN590, максимальний вміст сірки - 10 пропроміле).

    Механізм відбору потужності від двигуна

      Крутний момент Передавальне число, D11K Передавальне число, D13K
    EPTT650 650 Нм* 1.08:1 1.26:1
    EPTT1000 1000 Нм*   1.26:1

    * Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

    D11K engine, power/torque curves

    D11K – Потужність/крутний момент

    Максимальна вихідна потужність відповідно до EC 582/2011

    D11K330 (243 кВт)  
    Максимальна потужність при 1600-1900 об/хв 330 к.с.
    Максимальний крутний момент при 950-1400 об/хв 1600 Нм
    D11K370 (273 кВт)  
    Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв 370 к.с.
    Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв 1750 Нм
    D11K410 (302 кВт)  
    Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв 410 к.с.
    Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв 1950 Нм
    D11K450 (332 кВт)  
    Максимальна потужність при 1600–1900 об/хв 450 к.с.
    Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв 2150 Нм
    D13K engine, power/torque curves

    D13K – Потужність/крутний момент

    Максимальна вихідна потужність відповідно до EC 582/2011

    D13K420 (309 кВт)  
    Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв 420 к.с.
    Максимальний крутний момент при 860–1400 об/хв 2100 Нм
    D13K460 (338 кВт)  
    Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв 460 к.с.
    Максимальний крутний момент при 900–1400 об/хв 2300 Нм
    D13K500 (368 кВт)  
    Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв 500 к.с.
    Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв 2500 Нм
    I-Shift

    12-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером коробкою відбирання відбору потужностей.

    I-Shift

    Тип Вища передача Крутний момент двигуна (Нм) Дозволена вага автопоїзда (тонн)
    AT2412F Пряма  2400 44
    AT2612F Пряма  2600 100
    ATO2612F Підвищувальна 2600 100

    Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

    Базовий (TP-BAS)
    TP-BAS - це стандартний пакет програмного забезпечення, який поставляється з системою I-Shift і включає базові функції коробки передач для різних дорожніх умов.

    Місцеві перевезення (TP-DIST)
    TP-DIST адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті міських перевезень. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості.

    Будівництво (TP-CON)
    TP-CON адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті перевезень будівельних вантажів. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості. Це програмне забезпечення підійде і для важких дорожніх умов.

    Перевезення на дальні відстані (TP-LONG)
    TP-LONG містить інтелектуальні функції, що знижують витрати пального. Цей пакет програмного забезпечення ідеально підходить для магістральних перевезень, де особлива увага приділяється економічній споживанню пального. Даний пакет включає функцію I-Roll.

    Важкий автопоїзд  (TP-HD)
    TP-HD оптимізує роботу коробки передач I-Shift в важких умовах експлуатації при великій повній масі автопоїзда (понад 85 тонн). Незалежно від повної маси автопоїзда водій завжди може оптимізувати характеристики управління за допомогою включення або відключення режиму експлуатації в важких умовах і включення режиму перевезень на далекі відстані. Функції пакета програмного забезпечення також дозволяють оптимізувати характеристики управління вантажним автомобілем, буксируються кілька причепів.

    Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

    Функції TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
    Базова стратегія перемикання передач (APF-BAS)
    Покращена стратегія перемикання передач (APF-ENH) o o o o o
    Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
    Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу "кікдаун"(AMSO-AUT) o o o
    Базові професійні функції (AVO-BAS)
    Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH) o o o
    Базовий метод перемикання передач
    Метод перемикання, оптимізований для отримання найкращих динамічних характеристик
    Моніторинг температури масла в коробці перемикання передач 
    Рушання з великим навантаженням
    I-Roll (•)
    Адаптивний круїз-контроль (•)
    Управління початком руху
    Покращена стратегія перемикання передач (GCW ≤ 85 т)
    Керування важкими автопоїздами (85 т < GCW ≤ 180 т)
    Найнижча понижуюча передача* (ASO-ULC) o o o
    Понижуюча передача* (ASO-C) o o o
    Багатоступенева передача заднього ходу* (ARSO-MSR) o o o
    I-See (PVT-BAS) з використанням данних GPS o o
    I-See (PVT-EXT) з використанням данних GPS o o

    • Стандарт (•) Функція використовується під час включення T TP-LONG. o Опція – недоступна *Тільки AT2612F, ATO2612F. ARSO-MSR вимагає ASO-ULC або ASO-C. **Тільки AT2612F та ATO2612F.

    Задні вісі

    Тип Міст Передача Максимальний крутний моемент (Нм) Макс. навантаження на міст/ходовий візок(т) Дозволена вага автопоїзда (т)
    Одинарна головна передача          
    RSS1344C/D Одинарна Hypoid 2600  13  44
    RSS1356 Одинарна Hypoid 2400/2800  13  56/44
    RSS1360 Одинарна Hypoid 3550 13  60
    RTS2370A Здвоєний Hypoid 3550 23  70 
    Колісний редуктор          
    RSH1370F Одинарна Conical spiral cut 3550 13  70
    RTH2610F Здвоєний Conical spiral cut 3550 26  100
    RTH3210F Здвоєний Conical spiral cut 3550 32  100
    RTH3312 Здвоєний Conical spiral cut 3550 33  120

    Передавальні числа заднього мосту

    RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
    2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
    2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
    2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
    2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
    3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
    3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
    3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
    4.11:1     4.50:1   5.41:1 5.41:1  
    4.63:1     5.14:1     7.21:1  
    5.29:1     5.67:1        
          6.17:1        

    * Для RSS1344D

    Варіації силової лінії

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500
    I-Shift              
    AT2412F  
    AT2612F
    ATO2612F
    Мости з одинарною головною передачею
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370B
    Мости з колісним редуктором
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F
    RTH3312

    Механізм відбору потужності

    Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

    Установка на двигуні

    PTER-DIN Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса. 

    PTER1400 Відбір потужності від встановленого позаду двигуна приводу з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса. 

    PTER100 Коробка отбора мощности устанавливается сзади двигателя и через фланцевое соединение приводит в действие гидравлический насос.

    Установка на коробці передач

    PTR-F З’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

    PTR-FL/FH З’єднання за допомогою з’єднувального фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH Низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.

    PTRD-F Високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою з’єднувального фланця для прямого підключення карданного валу.

    PTRD-D Високошвидкісний, з подвійним приводом, DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів. 

    PTRD-D1 Високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою фланця ззаду і з’єднувача та DIN-стандарту спереду.

    PTRD-D2 Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

    Завантаження

    Специфікації силової лінії

    Завантажте повні специфікації силової лінії у форматі PDF.

    Завантаження(PDF, 3.9 MB)
    Find your local dealer

    Дізнайтесь більше про Volvo FM

    Створіть ідеальну специфікацію. Зв’яжіться з найближчим дилером Volvo Trucks. 

    Знайдіть найближчого дилера