Специфікації шасі Volvo FM

 

  • Висота шасі
  • Максимальне навантаження на передній міст
  • Задня підвіска
  • Висота з’єднання сідельних пристроїв
  • Дишлі
  • Баки для пального
  • Баки для AdBlue
  •  

     

  • Сідельні пристрої
  • Динамічне управління від Volvo
  • Тандемний підйомний міст
  • Неведучі задні додаткові мости
  • Неведучі середні додаткові мости
  • Гальма 
  •  

    Висота шасі

    Наднизьке (тягач) прибл. 810 мм
    Низька прибл. 850 мм
    Середня прибл. 900 мм
    Висока прибл. 1000 мм

    Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

      Пневматична підвіска Ресорна підвіска
    Наднизька 8
    Низька 8
    Середня 9 9
    Висока 9 10/20*
    * З подвійним переднім мостом (FAA20).

    Задня підвіска

    Тип Мости Підвіска Навантаження на вісі/ходовий балансирний візок Редуктор Неведучі середні/задні додаткові мости
    Одинарна
    RAD-L90 4×2 Параболічна/багатолистова 13 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
    RAD-GR 4×2 Пневматична підвіска 11,5/13 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
    Візок
    RADT-AR 6×2 Параболічні ресори 19/21 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Неведучий задній додатковий міст (нерухомий)
    RADT-GR 6×2/8×2 Пневматична підвіска 19/20,5/22,5/23 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Додатковий задній міст (нерухомий / керований / самокерований)
    RAPD-GR 6×2 Пневматична підвіска 19/22 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Неведучий середній додатковий міст (нерухомий/керований)
    RADD-BR 6×4/8×4 Параболічні ресори 21 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
    RADD-TR1 6×4/8×4 Параболічні ресори/звичайні лістові ресори 23/26 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
    RADD-TR2 6×4/8×4 Звичайні листові ресори 26/32 т Колісний редуктор  
    RADD-GR 6×4/8×4 Пневматична підвіска 21/23/26 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
    RADDT-GR 8×4/10x4 Пневматична підвіска 27/33/36 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Неведучий задній додатковий міст (керований)
    RAPDD-GR 8×4 Пневматична підвіска 27/30,5/32/35 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Неведучий середній додатковий міст (керований)
    RAPDT-GR 8x2 Пневматична підвіска 27/30/30,5/ 31,5/32 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Середній (керований) + задній (нерухомий/керований) додатковий міст

    Висота з’єднання сідельних пристроїв

    Колісна формула Шасі Підвіска Висота рами Висота сідельного пристрою* Шина Мін. висота з’єднання** Номінальна висота при русі**
    4×2 Наднизька RAD-GR 266 140 295/55 867 912
      Наднизька RAD-GR 266 140 295/60 887 932
      Низька RAD-GR 266 140 315/60 955 1015
      Середня RAD-GR 266 140 315/70 1014 1075
      Середня RAD-GR 300 140 315/70 1031 1092
      Висока RAD-GR 266 140 315/80 1056 1147
      Висока RAD-GR 300 140 315/80 1090 1164
    6×2 Низька RADT-GR 266 160 315/60 975 1035
      Середня RADT-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Середня RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      Висока RADT-GR 300 150* 315/80 1160 1234
      Середня RAPD-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Середня RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      Висока RAPD-GR 266 160 315/80 1076 1167
      Висока RAPD-GR 300 160 315/80 1110 1184
    6×4 Висока RADD-GR 300 150* 315/80 1173 1234
    8x4 Висока RAPDD-GR 300 160 315/80 1137 1207
    * монтажна висота +60 мм.
    ** Приблизна висота.

    Причепні пристрої
    Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.

    Баки для пального
    Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1 480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2.

    Баки для AdBlue
    Пластмасові. Обсяг від 32 до 90 літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue.

    Сідельні пристрої
    При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

    Динамічне управління Volvo
    Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.

    Динамічне управління від Volvo тепер також доступне для вантажівок з усіма колісними формулами, включаючи вантажівки з подвійним переднім мостом.

    Тандемний підйомний міст
    Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Коли вантажівка завантажена, вісь автоматично опускається й підключається. 

    Тандемний підйомний міст доступний для конфігурацій 6×4 і 8×4 (з подвійним заднім мостом), обладнаних дисковими гальмами.

    Неведучі задні додаткові мости
    Доступні у кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 тонн.

    Неведучі середні додаткові мости
    Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 7,5 або 9 тонн.

    Гальма

    EBS (гальма з електронним управлінням) забезпечує відмінний відгук, ефективність і зворотній зв'язок, надаючи доступ до численних зручних функцій. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Удоскональте свою гальмівну систему, додавши пакет EBS Medium або будь-які інші опції.

    Пакет EBS MEDIUM

    На додаток до функцій основного пакету системи EBS, пакет EBS Medium додає такі функції.

    Контроль стану системи EBS

    Система моніторингу стану системи EBS працює через електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.

    Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»

    Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.

    Аналіз рівня зношування гальмівних накладок

    Попередження про зношування гальмівних накладок ‑ розрахунок залишкового пробігу з використовуваними у даний момент гальмівними накладками. (Лише для дискових гальм.)

    Автоматичне відпускання стоянкового гальма

    Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).

    ДОДАТКОВІ ОПЦІЇ

    На додаток до пакету програм пропонуються такі опції:

    Гальмівна функція «Stretch Brake»

    Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.

    ESP (Електронна програма стійкості)

    Система стійкості гальм включає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу та протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. ESP відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» і доступний для 2- і 3-вісних вантажівок.

    Стоп-сигнал при екстреному гальмуванні

    Під час аварійного гальмування за швидкості понад 50 км/год, стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.

    Гідравлічний сповільнювач

    Встановлений на коробку передач компактний ретардер з максимальною потужністю 440 кВт.

    Завантаження

    Специфікації шасі

    Завантажте повні специфікації шасі у форматі PDF.

    Завантаження(PDF, 2.7 MB)
    Пошук місцевого дилера

    Подобається? Спробуйте її у дії

    Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.

    Пошук місцевого дилера