Дизельні двигуни Volvo з відмінним крутним моментом на низьких обертах

Подивіться на криві

Відмінний крутний момент на низьких обертах. Максимальний крутний момент у надзвичайно широкому діапазоні обертів. А піковий крутний момент відповідає піковій потужності. Порівняйте наші криві крутного моменту і ви побачите різницю. Сядьте у кабіну і відчуйте все на собі – неймовірний розгін, відмінну тягову потужність та паливну ефективність, а також приємні відчуття під час швидкої їзди.

Менший рівень викидів без зниження паливної ефективності

Вбудована система паливної ефективності

Оптимізована геометрія камери згоряння. Швидкий і точний вприск під управлінням системи EMS. Високий коефіцієнт стиснення. Ми можемо довго розповідати, чому наші двигуни вирізняються такою паливною ефективністю. Але що більш важливо — вони дозволяють покращити прибутковість вашого бізнесу. Та зберегти довкілля.

Моторне гальмо VEB+ з унікальною конструкцією розподільного валу

Технологія моторного гальма від Volvo: VEB і VEB+
Гальмівне зусилля до 510 к.с.

Запатентоване компанією Volvo моторне гальмо вирізняється унікальною конструкцією розподільного валу, що дозволяє розвивати величезну гальмівну потужність — до 375 кВт (510 к.с.) для двигуна D13. Що стосується D11, моторне гальмо Volvo (VEB) розвиває величезну гальмівну потужність до 290 кВт. У комбінації з системою перемикання передач I-Shift та інтелектуальною системою круїз-контролю двигун дозволяє підтримувати високу середню швидкість без погіршення безпеки або паливної економічності

Екологічно чисті двигуни

Наші двигуни стандарту Euro 6 — це важливий крок до забезпечення екологічно чистих перевезень та зменшення впливу на довкілля. Показники потужності та паливної ефективності відповідають показникам моделей стандарту Euro 5, однак на додаток нам вдалося вдвоє зменшити рівень викидів твердих частинок, а обсяг викидів оксиду азоту — майже на 80 %. 

Наше рішення для Євро 6: загальний огляд

Як це працює
Наше рішення для Євро 6

1. Двигун
Нові компоненти двигуна забезпечують кращий потік газу та оптимальну температуру викидних газів при їхньому потраплянні до системи додаткового очищення.

2. Сьомий інжектор
Спеціальний інжектор дизельного пального використовується для регулювання теплообміну каталізатора окислення дизельного пального та забезпечує ефективність сажового фільтра та належну функціональність системи вибіркової каталітичної нейтралізації.

3. Дизельний каталізатор окислення (DOC)
Дизельний каталізатор окислення виробляє NО2, необхідний для ефективного спалювання твердих часток у сажовому фільтрі. В умовах холоду він також виробляє тепло, необхідне для регенерації.

4. Дизельний сажовий фільтр (DPF)
Фільтр поглинає і утримує тверді частки (ТЧ), аж доки вони не будуть спалені в процесі регенерації. Регенерація здійснюється автоматично без потреби вашого втручання.

5. Селективне каталітичне відновлення (SCR)
У зоні змішування до відпрацьованих газів вприскується рідина AdBlue. Реагуючи у присутності каталізатора, оксиди азоту (NO2) ефективно перетворюються на нешкідливі газ азот і воду.

6. Амоній-каталізатор (ASC)
Останній етап перед вихлопною трубою, де видаляються залишки аміаку (NH3) (якщо вони є).

Двигуни D11 і D13 потужністю від 330 к.с. до 500 к.с.

Беріть стільки кінських сил, скільки необхідно

На вибір пропонується сім різних рівнів потужності: чотири 11-літрових (D11) та три 13-літрових (D13).

Пошук місцевого дилера

Насолодіться потужністю

Завітайте до місцевого дилера Volvo Trucks та відчуйте потужність і ефективність наших двигунів.

Пошук місцевого дилера