Специфікації силових ліній Volvo FH

  • Двигун
  • I-Shift
  • Пакети програмного забепечення I-Shift
  • I-Shift Dual Clutch з подвійним зчепленням
  • Механічні коробки перемикання передач
  • Задні вісі
  • Передавальні числа заднього мосту
  • Варіації силової лінії
  • Механізм відбору потужності 

Двигуни

  D13K  D16K 
Стандарт Євро 6 Євро 6
Кіл-ть циліндрів 6
Об'єм 12.8 дм³  16.1 дм³ 
Хід поршня 158 мм 165 мм
Діаметр циліндра 131 мм  144 мм
Ступінь стискання  17.0:1  16.0:1
Економічний діапазон обертів 900–1400 об/хв 1000–1300 об/хв
Максимальна гальмівна потужність вихлопними газами 200 кВт (2300 об/хв) 230 кВт (2200 об/хв)
Максимальна гальмівна потужність VEB+  375 кВт (2300 об/хв) 470 кВт (2200 об/хв)
VEB+  у якості опції у якості опції
Масляні фільтри 2 повнопоточні, 1 байпасний  2 повнопоточні, 1 байпасний 
Обсяг масла для заміни, включаючи фільтр  33 л 42 л
Система охолодження, загальний обсяг 38 л 48 л

Вимоги до пального

ULSD якість (Дизельне пальне з наднизьким вмістом сірки, максимальний вміст сірки - 10 пропроміле).

Інтервал заміни масла

До 100 000 км або раз на рік за умов використання масла VDS4. 

Механізм відбору потужності від двигуна

  Крутний момент Передавальне число
EPTT650  650 Нм*  1.26:1
EPTT1000  1000 Нм*  1.26:1

* Значення крутного моменту під час руху та роботи на холостих обертах.

D13K – Потужність/крутний момент

D13K – Потужність/крутний момент

Максимальна вихідна потужність відповідно до EC 582/2011

D13K420 (309 кВт)   
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв  420 к.с.
Максимальний крутний момент при 860–1400 об/хв  2100 Нм
D13K460 (338 кВт)   
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв   460 к.с. 
Максимальний крутний момент при 900–1400 об/хв   2300 Нм  
D13K500 (368 кВт)   
Максимальна потужність при 1400–1800 об/хв   500 к.с. 
Максимальний крутний момент при 1000–1400 об/хв  2500 Нм 
D13K540 (397 кВт)   
Максимальна потужність при 1450–1800 об/хв  540 к.с. 
Максимальний крутний момент при 1000–1450 об/хв  2600 Нм 
D16K – Потужність/крутний момент

D16K – Потужність/крутний момент

Максимальна віхдна потужність відповідно до EC 582/2011

D16K550 (405 кВт)   
Максимальна потужність при 1350–1900 об/хв  550 к.с.
Максимальний крутний момент при 900–1350 об/хв 2800 Нм*
D16K550 (405 кВт)   
Максимальна потужність при 1350–1900 об/хв  550 к.с. 
Максимальний крутний момент при 900–1350 об/хв 2900 Нм 
D16K650 (479 кВт)   
Максимальна потужність при 1450–1900 об/хв  650 к.с.
Максимальний крутний момент при 950–1450 об/хв  3150 Нм 
D16K750 (552 кВт)   
Максимальна потужність при 1600–1800 об/хв 750 к.с. 
Максимальний крутний момент при 950–1400 об/хв 3550 Нм 

* Доступно тільки для версії двигуна 550 л. с. в поєднанні з механічною коробкою передач.

I-shift

12-ступінчата коробка передач з дільником і демультиплікатором, з автоматичною системою передач. I-Shift може бути оснащено компактним ретардером коробкою відбирання відбору потужностей 

Специфікації

Тип Вища передача Крутний момент двигуна (Нм) Дозволена вага автопоїзда (тонн)
AT2412F
Пряма  2400 44
AT2612F
Пряма  2600 100
ATO2612F
Підвищувальна 2600 100
AT2812F
Пряма  2800 60
ATO3112F
Підвищувальна 3150 100
ATO3512F Підвищувальна 3550 100

Специфікації I-Shift з подвійним зчепленням

Тип  Вища передача  Крутний момент двигуна (Нм) Дозволена вага автопоїзда (тонн)
SPO2812 Підвищувальна 2800 60

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

Базовий (TP-BAS)
TP-BAS - це стандартний пакет програмного забезпечення, який поставляється з системою I-Shift і включає базові функції коробки передач для різних дорожніх умов.

Місцеві перевезення (TP-DIST)
TP-DIST адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті міських перевезень. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості.

Будівництво (TP-CON)
TP-CON адаптує функції коробки передач до певних дорожніх умов в сегменті перевезень будівельних вантажів. Пакет програмного забезпечення включає функцію допомоги при маневруванні під час зрушення з місця і на низькій швидкості. Це програмне забезпечення підійде і для важких дорожніх умов.

Перевезення на дальні відстані (TP-LONG)
TP-LONG містить інтелектуальні функції, що знижують витрати пального. Цей пакет програмного забезпечення ідеально підходить для магістральних перевезень, де особлива увага приділяється економічній споживанню пального. Даний пакет включає функцію I-Roll.

Важкий автопоїзд  (TP-HD)
TP-HD оптимізує роботу коробки передач I-Shift в важких умовах експлуатації при великій повній масі автопоїзда (понад 85 тонн). Незалежно від повної маси автопоїзда водій завжди може оптимізувати характеристики управління за допомогою включення або відключення режиму експлуатації в важких умовах і включення режиму перевезень на далекі відстані. Функції пакета програмного забезпечення також дозволяють оптимізувати характеристики управління вантажним автомобілем, буксируються кілька причепів.

Пакети програмного забезпечення для системи I-Shift

Функції TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Базова стратегія перемикання передач (APF-BAS)
Покращена стратегія перемикання передач (APF-ENH) o o o o o
Налаштування базового вибору передачі (AMSO-BAS)
Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу "кікдаун"(AMSO-AUT) o o o
Базові професійні функції (AVO-BAS)
Покращена продуктивність на поганих дорогах (AVO-ENH) o o o
Базовий метод перемикання передач
Метод перемикання, оптимізований для отримання найкращих динамічних характеристик
Моніторинг температури масла в коробці перемикання передач
Рушання з великим навантаженням
I-Roll (•)
Адаптивний круїз-контроль (•)
Управління початком руху
Покращена стратегія перемикання передач (GCW ≤ 85 т)
Керування важкими автопоїздами (85 т < GCW ≤ 180 т)
Найнижча понижуюча передача* (ASO-ULC) o o o
Понижуюча передача* (ASO-C) o o o
Багатоступенева передача заднього ходу* (ARSO-MSR) o o o
I-See (PVT-BAS) з використанням данних GPS o o
I-See (PVT-EXT) з використанням данних GPS o o

• Стандарт (•) Функція використовується під час включення T TP-LONG. o Опція – недоступна
*Тільки AT2612F, ATO2612F, ATO3112F та ATO3512F. ARSO-MSR вимагає ASO-ULC або ASO-C.
**Тільки AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F та ATO3512F.

Задні вісі

 

Тип Міст Передача Максимальний крутний моемент (Нм) Макс. навантаження на міст/ходовий візок(т) Дозволена вага автопоїзда (т)
Одинарна головна передача          
RSS1344C/D Одинарна Гіпоїдна 2600 13 44
RSS1356 Одинарна
Гіпоїдна 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Одинарна
Гіпоїдна 3550 13 60
RTS2370A Здвоєний Гіпоїдна 3550 23 70
           
Колісний редуктор          
RSH1370F Одинарна Конічна спіральна передача 3550 13 70
RTH2610F Здвоєний
Конічна спіральна передача 3550 26 100
RTH3210F Здвоєний
Конічна спіральна передача 3550 32 100
RTH3312 Здвоєний
Конічна спіральна передача 3550 33 120

Передавальні числа заднього мосту

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
      4.50:1   5.41:1 5.41:1  
      5.14:1     7.21:1  
      5.67:1        
      6.17:1        

* Для RSS1344D

Варіації силової лінії

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 D16K550 * D16K550 ** D16K650 D16K750
I-Shift                
AT2412F            
AT2612F        
ATO2612F        
AT2812F              
ATO3112F            
ATO3512F              
                 
I-Shift з подвійним зчепленням                 
SP02812     ●  ●  ●        
Мости з одинарною головною передачею                
RSS1344C/D        
RSS1356      
RSS1360
RTS2370A
                 
Мости з колісним редуктором                
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312

* (2800 Нм)
** (2900 Нм)

Механізм відбору потужності

Існує широкий діапазон залежних від зчеплення та незалежних від зчеплення коробок відбирання потужності для приведення в дію всіх типів надбудов.

Коробка відбирання потужності, незалежна від зчеплення

PTER-DIN: Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна для безпосереднього приводу гідравлічного насоса.
PTER1400: Відбір потужності від встановленого позаду двигуна приводу з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.
PTER-100: Встановлений позаду механізм відбору потужності з приводом від двигуна з фланцевим з’єднанням гідравлічного насоса.

Коробка відбирання потужності, залежна від зчеплення

PTR-F: З’єднання за допомогою фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-FL/FH: З’єднання за допомогою з’єднувального фланця, низькошвидкісний або високошвидкісний.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Низько-, середньо-, високошвидкісні з’єднання DIN-стандарту для прямого встановлення гідравлічного насосу.
PTRD-F: Високошвидкісний зі з’єднанням за допомогою з’єднувального фланця для прямого підключення карданного валу.
PTRD-D: Високошвидкісний, з подвійним приводом, DIN-стандарту для прямого переднього чи заднього встановлення гідравлічних насосів.
PTRD-D1: Високошвидкісний, з подвійним приводом. З’єднання за допомогою фланця ззаду і з’єднувача та DIN-стандарту спереду.
PTRD-D2: Високошвидкісний, з подвійним приводом ззаду і одиночним приводом спереду. Два з’єднання за допомогою фланця ззаду і одне DIN-стандарту спереду.

Завантаження

Специфікації силової лінії

Завантажте повні специфікації силової лінії у форматі PDF.

Завантаження(PDF, 2.5 MB)
Find your local dealer

Дізнайтесь більше про Volvo FH

Створіть ідеальну специфікацію. Зв’яжіться з найближчим дилером Volvo Trucks.

Знайдіть найближчого дилера