Специфікації шасі Volvo FH

  • Висота шасі
  • Максимальне навантаження на передній міст
  • Задня підвіска
  • Висота сідельних пристроїв, тягачі
  • Дишлі
  • Баки для пального
  • Баки для AdBlue
  • Сідельні пристрої
  • Незалежна передня підвіска
  • Динамічне управління від Volvo
  • Неведучі задні додаткові мости
  • Неведучі середні додаткові мости
  • Гальма

Висота шасі

Наднизьке (тягач) прибл. 810 мм
Низька прибл. 850 мм
Середня прибл. 900 мм
Висока прибл. 1000 мм
Надвисока прибл. 1200 мм

Максимальне навантаження на передній міст, тонн.

  Пневматична підвіска Ресорна підвіска
Наднизька 7.5 -
Низька 8 -
Середня 9* 9
Висока 9 10/18**
Надвисока - 10/20**
* З індивідуальною передньою підвіскою 8.5
** З подвійним переднім мостом (FAA20/FAA21)

Задня підвіска

Тип Мости Підвіска Навантаження на вісі/ходовий балансирний візок Редуктор Неведучі задні/середні додаткові мости
Одинарна          
RAD-L90 4×2 Параболічна/багатолистова 13 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
RAD-GR 4×2 Пневматична підвіска 11,5/13 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
RAD-G2 4×2 Пневматична підвіска (для сфери будівництва) 13 т Колісний редуктор  
           
Візок          
RADT-AR 6×2/8×2 Параболічні ресори 19/21 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Задній додатковий міст (фіксований)
RADT-GR 6×2/8×2 Пневматична підвіска 19/20,5/22,5/23 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Задній додатковий міст (фіксований/керований/самокерований)
RAPD-GR 6×2 Пневматична підвіска 19/22 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Середній додатковий міст (фіксований/керований)
RADD-G2 6×4/8×4 Пневматична підвіска (для сфери будівництва) 21/23/26 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
RADD-BR 6×4/8×4 Параболічні ресори 21 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
RADD-TR1 6×4/8×4 Параболічні ресори/звичайні лістові ресори 23/26 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
RADD-TR2 6×4/8×4 Звичайні листові ресори 26/32 т Колісний редуктор  
RADD-GR 6×4/8×4 Пневматична підвіска 21/23/26 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
RAPDT-GR 8×2 Пневматична підвіска 27/30/30,5/31,5/32 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Середній (керований) і задній (фіксований/керований) додаткові мости
RADDT-GR 8×4/10×4 Пневматична підвіска 27/33/36 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Задній додатковий міст (керований)
RAPDD-GR 8×4 Пневматична підвіска 27/30,5/32/35 t Одинарна головна передача/колісний редуктор Середній додатковий міст (керований)
RADDT-G2 8×4/10×4 Пневматична підвіска (для сфери будівництва) 27/33/36 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Задній додатковий міст (керований)

Висота з’єднання сідельних пристроїв

Колісна формула Висота шасі Підвіска Висота рами Висота сідельного пристрою* Шина Мін. висота з’єднання ** Номінальна висота при русі**
4×2 Наднизька RAD-GR 266 140 295–55 867 912
  Наднизька RAD-GR 266 140 295–60 887 932
  Низька RAD-GR 266 140 315–60 955 1015
  Середня RAD-GR 266 140 315–70 1014 1075
  Середня RAD-GR 300 140 315–70 1031 1092
  Висока RAD-GR 266 140 315–80 1056 1147
  Висока RAD-GR 300 140 315–80 1090 1164
6×2 Низька RADT-GR 266 160 315–60 975 1035
  Середня RADT-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Середня RADT-GR 300 160 315–70 1051 1112
  Висока RADT-GR 300 150* 315–80 1160 1234
  Середня RAPD-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Середня RAPD-GR 300 160 315–70 1051 1112
  Висока RAPD-GR 266 160 315–80 1076 1167
  Висока RAPD-GR 300 160 315–80 1110 1184
6×4 Висока RADD-GR 300 150* 315–80 1173 1234
8×4 Висока RAPDD-GR 300 160 315-80 1137 1207
* монтажна висота +60 мм
** Приблизна висота

Причепні пристрої
Причепні пристрої різного по висоті розташування для центральновісьових причепів. Причепні пристрої встановлюються з інтервалом у 25 мм.

Баки для пального
Алюмінієві або сталеві баки від 150 до 900 літрів. Максимальний обсяг пального складає 1 480 літрів для тягача з колісною формулою 4×2.

Баки для рідини AdBlue
Обсяг від 32 до 100 літрів. Насос для AdBlue інтегровано в бак AdBlue. Пластик.

Сідельні пристрої
При дотриманні законодавчих норм навантаження зростає до 36 тонн. Сідло на L-профілях ISO-стандарту дозволяє володіти широким діапазоном висот. Сідло, що встановлюється безпосередньо на раму, є легким за вагою варіантом, оскільки не включає в себе профілів. Висота сідла над рамою починається зі 140 мм. Інтегрована система змащування та розпізнавання причепу доступні як опції.

Гальма
Гальма EBS (гальмівна система з електронним управлінням) забезпечують неймовірні гальмівні характеристики, вирізняються високою ефективністю та відгуком, а також дозволяють скористатися деякими корисними функціями. Відтепер система EBS доступна як для дискових гальм, так і для барабанних гальм з Z-подібними затискними кулачками (для обраного діапазону конфігурацій мостів та висоти шасі). Оновіть гальмівну систему за допомогою пакету EBS Medium чи будь-яких інших додаткових опцій.

Незалежна передня підвіска
Незалежна передня підвіска дозволяє переднім колесам рухатися у вертикальному напрямку незалежно один від одного — це забезпечує неймовірні ходові якості. Вона сумісна з колісними формулами 4×2 і 6×2 і вирізняється вантажопідйомністю 8,5 тонн. Незалежна передня підвіска відтепер може використовуватися у поєднанні з динамічним управлінням Volvo.

Динамічне управління Volvo
Активна система кермування з накладенням крутного моменту «torque overlay». Додає кермове зусилля на низьких швидкостях, зменшує поштовхи керма та утримує кермо прямо при гальмуванні на поверхні з різним коефіцієнтом зчеплення. Кермо автоматично повертається у середнє положення як при русі вперед, так і заднім ходом.
Відтепер динамічне управління Volvo доступне для всіх конфігурацій мостів, включно з подвійним переднім мостом. Система також доступна у комбінації з незалежною передньою підвіскою.

Тандемний підйомний міст
Дозволяє відключати й підіймати останній ведучий міст на тандемному візку для зменшення радіусу повороту та витрати пального. Натиснувши кнопку на панелі приладів, водій може підняти міст, якщо вантажівка розвантажена. Якщо ж вантажівка завантажена, міст автоматично активується та опускається.
Тандемний підйомний міст доступний для колісних формул 6×4 і 8×4 (з тандемним візком), які оснащено дисковими гальмами.

Неведучі задні додаткові мости
Доступні у кількох конфігураціях – нерухомі з одинарними або здвоєними колесами, активно або пасивно керовані. Навантаження на міст: 7,5; 9,5 або 10 тонн.

Неведучі середні додаткові мости
Доступні у фіксованому та активно керованому варіантах як для тягачів, так і для шасі. Навантаження на міст: 7,5 або 9 тонн.

Пакет EBS MEDIUM

Контроль стану системи EBS
Під час роботи система моніторингу стану системи EBS використовує електронну систему транспортного засобу TEA2+ і систему Volvo Tech Tool.

Функція зрушення з пагорбу «Hill Start Aid»
Відпускання гальм здійснюється після забезпечення достатнього крутного
моменту двигуна для переміщення транспортного засобу вперед.

Аналіз зношування накладок
Попередження про зношування гальмівних накладок — розрахунок залишкового пробігу з гальмівними накладками, які використовуються у даний момент. (лише для дискових гальм.)

Автоматичне відпускання стоянкового гальма
Стоянкове гальмо відпускається тоді, коли водій натискає на
педаль газу при ввімкнутій передачі (тільки для коробок перемикання передач I-Shift).

ДОДАТКОВІ ОПЦІЇ

Гальмівна функція «Stretch Brake»
Дозволяє водію за необхідності здійснити імпульсне гальмування причепу. Гальма автоматично активуються, а ризик складання зводиться до мінімуму.

ESP (Електронна програма стійкості)
Система стійкості гальм вмикає гальма індивідуально на кожному колесі, чим забезпечує стійкість для усього транспортного засобу, а також протидію складанню, перекиданню й коливанню причепу. Система ESP відповідає вимогам нормативу «Електронний контроль стійкості транспортного засобу» та доступна для двох та трьохвісних вантажівок.

Стоп-сигнал при аварійному гальмуванні
Під час аварійного гальмування при швидкості понад 50 км/год стоп-сигнали миготять із частотою чотири імпульси на секунду.

Гідравлічний сповільнювач
Встановлений на коробку передач компактний сповільнювач з максимальною потужністю 680 кВт.

Завантаження

Специфікація шасі

Завантажте повні специфікації шасі у форматі PDF.

Завантаження(PDF, 2.2 MB)
Пошук місцевого дилера

Подобається? Спробуйте її у дії

Єдиний спосіб повністю відчути переваги наших нових динамічних шасі – це сісти за кермо. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.

Пошук місцевого дилера