Специфікації кабіни Volvo FH

  • Розміри кабіни
  • Висота кабіни від землі
  • Функції кабіни

  

Розміри кабіни

Спальна кабіна

Спальна кабіна (CAB-SLP), у якій можуть зручно розміститися одна або дві особи. Внутрішня висота 171 см, 162 см над кожухом моторного відсіку.

Кабіна Globetrotter: для компанії з двох осіб

Кабіна Globetrotter (CAB-HSLP) з покращеним рівнем комфорту та двома спальними місцями. На додаток, завдяки вертикальній структурі в кабіні більше додаткових місць для зберігання. Внутрішня висота 205 см (196 см над кожухом моторного відсіку).

Globetrotter XL: створений для більшого простору для зберігання речей

Кабіна Globetrotter XL, окрім забезпечення безпечного та комфортного перебування однієї або двох осіб, вирізняється ще більшою кількістю додаткових відділень для зберігання речей завдяки збільшеній висоті. Внутрішня висота кабіни сягає 220 см (211 см над кожухом моторного відсіку).

Низька спальна кабіна

Низька спальна кабіна (CAB-LSLP) зі зниженим дахом і підвіскою кабіни забезпечує додаткове місце для вантажу понад кабіною. Внутрішня висота 147 см, 138 см над кожухом моторного відсіку.

Висота кабіни від землі

          Висота A (мм) Висота B (мм) Висота C (мм) Висота D (мм)
Тягач Колісна формула Висота шасі Підвіска Шини CAB-SLP CAB-HSLP CAB-XHSL CAB-LSLP
   4×2  Висока  Листові ресори/Пневматична 315/80-R22.5 3430 3800  3950  3225
   4×2  Висока  Листові ресори/Пневматична 315/80-R22.5 3440 3810  3960  3235
   4×2  Середня  Листові ресори/Пневматична 315/70-R22.5 3350  3720  3870  3145
   4×2  Низька  Пневматична/Пневматична 315/60-R22.5  3230  3600  3750  3025
   4×2  Низька  Пневматична/Пневматична 315/60-R22.5  3250  3620  3770  3045
   4×2  Наднизька  Пневматична/Пневматична 295/60-R22.5  3210  3580  3730  3005
   6×2  Середня  Листові ресори/Пневматична 315/70-R22.5  3350  3720  3870  3145
Вантажний автомобіль Колісна формула Висота шасі Підвіска Шини CAB-SLP CAB-HSLP CAB-XHSL CAB-LSLP
   6×2 Висока Пневматична/Пневматична 315/80-R22.5 3410 3780  3930  3205
   6×2 Середня  Пневматична/Пневматична  315/70-R22.5  3330  3700  3850  3125
   6×2 Низька  Пневматична/Пневматична  315/60-R22.5  3230  3600  3750  3025
   6×2 Висока  Листові ресори/Листові ресори  315/80-R22.5  3460  3830  3980  3255
   6×4 Висока  Листові ресори/Листові ресори  315/80-R22.5  3450  3820  3970  3245
   8×4 Висока  Листові ресори/Листові ресори  315/80-R22.5  3480  3850  4000  3275
   10×4 Висока  Листові ресори/Листові ресори  315/80-R22.5  3480  3850  4000  3275

Особливості кабіни — по-справжньому універсальна.

Чотириточкова підвіска
На вибір пропонуються повністю механічна, передньо-механічна, задня-повітряна або повністю повітряна підвіски.

Повітрозабірники
Розташовані з лівої сторони у високій або низькій конфігурації, в залежності від поставленої задачі. Також доступний передній повітрозабірник.

Кольори
Обирайте на свій смак. Доступно близько 650 варіантів кольорового оформлення.

Оббивка
Доступно декілька стильових рішень. Volvo FH: вініл, текстиль, м’який текстиль і шкіра. Volvo FH16: Текстиль/шкіра та шкіра двох відтінків. Деякі види оббивки для сидінь (за винятком вінілу та текстилю) можна за необхідності оснастити функцією вентиляції.

Місце водія
На вибір пропонуються варіанти Standard, Comfort або Deluxe. Будь-який з них можна замовити з оббивкою за вибором. Завдяки гнучкому налаштуванню сидінь ви отримуєте додаткову свободу вибору — загальний діапазон регулювання сидінь вперед-назад складає 240 мм і 100 мм по вертикалі. У стандартній комплектації сидіння водія обладнано підголівником, існує можливість регулювання вперед-назад, складання спинки сидіння вниз або її відкидання, регулювання по вертикалі і регулювання вперед-назад. Крім того, в них встановлені опори для попереку і механізм регулювання кута установки сидіння.

Пасажирське сидіння
Доступно у двох варіантах: Standard і Comfort. Обидва можна замовити з оббивкою за вибором. Пасажирські сидіння у стандартній комплектації обладнані підголівниками. Крім того, можлива установка поворотно-відкидного пасажирського сидіння.

Ліжка
Створені для забезпечення максимального комфорту під час сну. Розміри ліжка: 74×200 см, ширина 81,5 см у середній частині; або 74×200 см з розмірами у розкладеному стані до 88×200 см, з шириною 95,5 см у середній частині.

Покладіть у кабіні неймовірно комфортний матрац завтовшки 16 см з пружинними блоками. Доступні матраци трьох рівнів твердості: м’який, напівм’який і твердий.

Ми також пропонуємо два варіанти чохлів для матрацу — вони покращують рівень комфорту та дозволяють швидше прибрати спальне місце.

Також доступні: ліжко з регульованою спинкою та ліжко підвищеного комфорту (розміри 60×190 см або 70×190 см).

 

Місце для зберігання речей всередині кабіни
Кабіна оснащена передньою полицею з шістьма DIN-відділеннями і двома великими місцями для зберігання з ролетами з боку водія і пасажира.

Під ліжком розташовані два висувні ящики загальним обсягом 130 літрів. На додаток, є два менших відділення для зберігання речей під матрацом з задньої (10 літів) та передньої сторони (15 літрів) ліжка, а також відділення для пластикових пляшок у задній частині ліжка.

Зовнішні відділення для речей
З двох боків кабіни розташовані великі відділення для зберігання, які можна відкрити як ззовні, так і зсередини. Додаткові неопалювані місця для зберігання обсягом 30 літрів розташовані по обидва боки кабіни.

Люк на даху
Кожну кабіну може бути додатково обладнано одним з двох типів люків у даху, який також може використовуватись у ролі аварійного виходу. Люк відкривається на 50 мм. Управління люком у даху може здійснюватися вручну або за допомогою електронної системи управління.

Кермо
Доступно у двох розмірах — 450 мм або 500 мм. Діаметр керма залежить від специфікації вантажівки. Висота керма може регулюватись у діапазоні до 90 мм, а кут — у діапазоні до 28 градусів. Завдяки можливості нахилу (опція), кермо можна відрегулювати по вертикалі у діапазоні від -5° до +15° — це дозволяє підвищити рівень комфорту водія.

Система кондиціонування повітря
Три альтернативні системи кондиціювання повітря дозволяють водію регулювати температуру
• Вентиляція з використанням вентилятора і звичайного нагрівача охолоджувальної рідини.
• Система кондиціювання повітря з ручним управлінням (MCC).
• Система кондиціювання повітря з автоматичним управлінням (ECC/ECC2). Остання також доступна з датчиками сонця, туману і якості повітря.

Систему кондиціювання повітря можна доповнити стоянковим опалювачем кабіни і двигуна, а також стоянковим охолоджувачем кабіни I-ParkCool.

I-ParkCool
Щоб ввімкнути кондиціонування повітря в кабіні не обов'язково вмикати двигун. I-ParkCool дозволяє регулювати температуру кабіни у вантажівці з вимкненим двигуном. Він працює у комбінації зі стоянковим обігрівачем кабіни, щоб забезпечувати комфортну температуру: незамінно, скажімо, вночі, коли температура змінюється дуже різко.

Система перевіряє стан акумулятора, щоб не допустити ситуації, коли неможливо буде запустити двигун. Крім того, вона розраховує кількість енергії, необхідну для нагрівання або охолодження кабіни. Якщо акумулятор частково розряджений, система розрахує, скільки заряду можна використати без ризику для запуску двигуна.

Більш того, вона безшумна. Рівень шуму системи на 20 дБ менше аналогічних систем конкурентів, що дозволяє зменшити шумове навантаження та позитивно позначається на якості відпочинку.

Систему кондиціювання повітря повністю інтегровано у звичайну вентиляційну систему* транспортного засобу і гаряче або холодне повітря зручно й рівномірно розподіляється крізь стандартні вентиляційні отвори. І це жодним чином не позначається на аеродинаміці кабіни та висоті в кабіні.
* За виключенням обігрівача кабіни (PH-CAB)

 

 

 

Завантаження

Специфікації кабіни

Завантажте повні специфікації кабіни у форматі PDF. Завантаження(PDF, 3.2 MB)
Пошук місцевого дилера

Почувайте себе як вдома

Працюйте у комфорті. Перевірте місце водія. Ліжко. Подивіться на всі сушарки. Ви просто не повірите, скільки в ньому простору.

Пошук місцевого дилера