Як I-Shift Dual Clutch з подвійним зчепленням допомагає італійській транспортній компанії Sartori економити пальне на складних гірських дорогах

Сімейна транспортна компанія Sartori Trasporti, яка працює у гірських північних регіонах Італії, потребує транспортних засобів, у яких поєднані висока продуктивність і низьке споживання пального. Та схоже з появою Volvo FH, обладнаним I-Shift Dual Clutch з подвійним зчепленням, вони знайшли ідеальне рішення.

Засновник Sartori Trasporti, Джорджо (ліворуч), зі своєю донькою Крістіаною, сином Енріко (праворуч) та чоловіком Крістіани Федеріко.

Коли п'ятдесят років тому Джорджо Сарторі, голова компанії Sartori, заснував свій бізнес, маючи лише триколісний фургон, він зробив це через справжню пристрасть, яку відчував до вантажівок. Незабаром він налагодив контакти з компаніями, які потребували допомоги з перевезенням деталей двигунів та шкіри, і з того часу закріпив плідні робочі відносини з найбільш престижними італійськими та міжнародними брендами шкіряних виробів класу люкс.

Sartori Trasporti здійснює свою діяльність у Італії та в основному займається перевезеннями між провінціями Віченца, де розташована її штаб-квартира, і Тоскана, куди вона доставляє вантаж своїм клієнтам.

Sartori Trasporti здійснює свою діяльність у Італії та в основному займається перевезеннями між провінціями Віченца, де розташована її штаб-квартира, і Тоскана, куди вона доставляє вантаж своїм клієнтам.

Сьогодні, Джорджо керує компанією разом зі своїм сином, Енріко, який відповідає за парк вантажівок, техобслуговування та логістику вантажу, та донькою Крістіаною, яка займається плануванням і адміністративними питаннями. Чоловік Крістіани Федеріко також залучений до справ компанії, тому члени сім’ї проводять більшість свого часу в головному офісі в Арціньяно.

«На мою думку, працювати в сімейному бізнесі — велика перевага, особливо якщо ви так само згуртовані, як ми. Звичайно ж, бувають і важкі моменти, однак ми завжди рухаємося вперед, і труднощів виникає небагато», — каже Джорджо Сарторі.

З моменту свого заснування, компанія Sartori Trasporti приділяла серйозну увагу якості, точності та пунктуальності, та вже на ранньому етапі почала використовувати вантажівки Volvo для здійснення перевезень. Сьогодні їх автопарк налічує близько 29 вантажівок, 16 з яких — це автомобілі марки Volvo.

Оскільки ми часто їдемо гірськими дорогами, нам потрібні вантажівки, які вирізняються продуктивністю та одночасно низьким рівнем споживання пального.

Зранку та ранніми вечорами на складському майданчику Sartori справ сила-силенна — проходять вантажно-розвантажувальні роботи.

Зранку та ранніми вечорами на складському майданчику Sartori справ сила-силенна — проходять вантажно-розвантажувальні роботи.

Щодня, з 6 до 8 ранку й наприкінці дня вантажівки вибудовуються в чергу перед воротами компанії Sartori для завантаження та розвантаження. Цей неймовірний вир вилочних навантажувачів, які снують зі складу до платформи очікуючих на них напівпричепів, нагадує політ пташок колібрі. За делікатним етапом завантаження та розвантаження вантажівок спостерігає син Енріко, разом з Федеріко, його свояком.

«Ми завантажуємо наші вантажівки на світанку, щоб вони якомога швидше дісталися пункту призначення — це необхідно для задоволення логістичних потреб наших клієнтів. А для цього необхідно виїхати рано. Також у нас є водії, які працюють лише по ночам: вони відправляються в дорогу ввечері та прибувають у пункт призначення вранці».

Як і його батько, Енріко любить вантажівки та відчуває пристрасть до технологій. Він з цікавістю слідкує за всіма інноваціями, що їх пропонує Volvo Trucks, і дуже задоволений своїм останнім придбанням — двома вантажівками Volvo FH з подвійним зчепленням I-Shift Dual Clutch, які виявилися ідеально придатними для виконання перевезень до Тоскани. 

Компанія Sartori Trasporti відмітила суттєву економію пального при їзді пагорбистою місцевістю завдяки використанню I-Shift Dual Clutch з подвійним зчепленням. В цих умовах подвійне зчеплення проявляє себе якнайкраще — зміна передач відбувається швидко та без втрати швидкості двигуна.

Компанія Sartori Trasporti відмітила суттєву економію пального при їзді пагорбистою місцевістю завдяки використанню I-Shift Dual Clutch з подвійним зчепленням. В цих умовах подвійне зчеплення проявляє себе якнайкраще — зміна передач відбувається швидко та без втрати швидкості двигуна.

 

«Для мене продуктивність — це 50 відсотків прибутку, що приносить автомобіль. Однак, вона напряму пов'язана з рівнем споживання пального, і ці два фактори мають бути узгоджені. Оскільки ми часто їдемо гірськими дорогами, нам потрібні вантажівки, які вирізняються продуктивністю та одночасно низьким рівнем споживання пального. Завдяки найновішій коробці передач із подвійним зчепленням ми зможемо скоротити витрати пального на 3 відсотки порівняно з попередньою моделлю!»

У цифровому вираженні це означає, що вантажівки з подвійним зчепленням, подолавши 150 000 км, забезпечать Sartori Trasporti під кінець року економію дизельного пального в розмірі €2,500. Але це має й інші переваги для бізнесу. 

За рік вантажівки Sartori Transporti зазвичай долають 150 000 кілометрів. У компанії очікують, що за допомогою I-Shift з подвійним зчепленням вдасться економити на паливі €2500 на рік з кожної вантажівки.

За рік вантажівки Sartori Transporti зазвичай долають 150 000 кілометрів. У компанії очікують, що за допомогою I-Shift з подвійним зчепленням вдасться економити на паливі €2500 на рік з кожної вантажівки.

 

«Вже через шість місяців ми очікуємо додаткової економії в рамках всієї силової лінії вантажівки, з незначним збільшенням середньої швидкості і зменшенням зносу шин. І все це завдяки постійному крутному моменту. Наразі ми випробовуємо шини, на яких зможемо проїхати 400 000 км», — каже Енріко.

Сьогодні бізнес Sartori процвітає, та шлях до успіху не завжди був для сім’ї простим, особливо під час фінансової кризи, що мала місце в Італії декілька років тому. На щастя, сім’я мала власні склади і їй не потрібно було платити за оренду, тому разом зі своїми клієнтами вона змогла успішно впоратися з цим важким періодом.

Батько Джоржо на будівельному майданчику нової штаб-квартири Sartori.

Батько Джоржо на будівельному майданчику нової штаб-квартири Sartori.

«Враховуючи, що наші фінансові труднощі були пов'язані з їх труднощами, ми працювали пліч о пліч. З деякими з них нас пов'язують довгі відносини, адже вони починали разом із моїм батьком. Ця обставина запустила колесо фортуни та зародила думку про необхідність взаємопомічі», — пояснює Крістіана Сарторі.

Зараз фінансова криза, здається, позаду, і в сімейного бізнесу є всі інгредієнти для подальшого зросту. Сім’я Сарторі вже інвестує в своє майбутнє, будуючи нову штаб-квартиру на околиці Арціньяно, де розміститься Sartori Trasporti і поглинена нею фірма Velo Trans SRL, 51 % якої належить Сарторі.

Об’єднавши дві компанії разом під одним дахом, в будівлі площею 10 000 кв. м., ми спростимо роботу, оптимізуємо простір і ресурси та ще більше покращимо якість послуг, які ми надаємо. Ми плануємо переїхати наступною весною», — каже Джорджо Сарторі, стримуючи посмішку.

SARTORI TRASPORTI SRL

Рік заснування: 1966.
Власник: Джорджо Сарторі. Сім’ї Сарторі також належить 51 відсоток транспортної компанії Velo Trans SRL.
Штаб-квартира: Арціньяно, Віченца.
Кількість співробітників: 36 (включаючи водіїв).
Спеціалізація: Перевезення товарів сторонніх компаній, зокрема всіх видів шкіряних виробів, хімічних продуктів, тканини й обладнання. Компанія отримала сертифікат UNI EN ISO 9001:2008 у 1996 році.
Кількість вантажівок Volvo: 16.
Функції: Всі тягачі Volvo останнього покоління обладнані системою I-Shift Dual Clutch з подвійним зчепленням, кабінами з двома спальними полицями та сучасними функціями (динамічне управління від Volvo, система утримання смуги та система попередження про зіткнення з екстреним гальмом).
Споживання пального: 35 літрів/100 км на шляху до Тоскани — 28 літрів/100 км на шляху до Кампанії.
Ринок: Sartori Trasporti здійснює свою діяльність у Італії та в основному займається перевезеннями між провінціями Віченца, де розташована її штаб-квартира, і Тоскана, куди вона доставляє вантаж своїм клієнтам. Оскільки компанія також доставляє різним фабрикам хімічні речовини для підготовки шкіри, її вантажівки майже ніколи не їздять порожніми.