Крива крутного моменту дизельного двигуна

Подивіться на криві

Відмінний крутний момент на низьких обертах. Максимальний крутний момент у надзвичайно широкому діапазоні обертів. Та піковий крутний момент, що відповідає піковій потужності у середньому діапазоні обертів. Порівняйте наші криві крутного моменту і ви побачите різницю. Сідайте за кермо і ви відчуєте це: неймовірне прискорення, чудова тягова потужність, а також приємне кермування на крейсерській швидкості з високим рівнем паливної ефективності. 

Паливна ефективність дозволяє вам заощаджувати гроші, а також позитивно позначається на екології

Вбудована система паливної ефективності

Вертикальні насос-форсунки, розташовані по центру. Оптимізована геометрія камери згоряння. Швидкий і точний вприск під управлінням системи EMS. Високий коефіцієнт стиснення. Ми можемо і далі продовжувати перераховувати переваги наших двигунів, які роблять їх неперевершеними в плані економічності. Але найголовніше — це те, як ці переваги позначаються на прибутковості вашого бізнесу. Та зберегти довкілля. 

Моторне гальмо VEB+ з унікальною конструкцією розподільного валу

Технологія моторного гальма від Volvo – VEB+

Запатентоване компанією Volvo моторне гальмо вирізняється унікальною конструкцією розподільного валу, що дозволяє розвивати величезну гальмівну потужність – до 375 кВт (510 к.с.) для D13 і до 470 кВт (639 к.с.) для D16. У комбінації з системою перемикання передач I-Shift та інтелектуальною системою круїз-контролю двигун дозволяє підтримувати вищу середню швидкість без погіршення безпеки або паливної економічності

Екологічно чисті двигуни

Наші двигуни стандарту Euro 6 — це важливий крок до забезпечення екологічно чистих перевезень та зменшення впливу на довкілля. Показники потужності та паливної ефективності відповідають показникам моделей стандарту Euro 5, однак на додаток нам вдалося вдвоє зменшити рівень викидів твердих частинок, а обсяг викидів оксиду азоту – майже на 80%. 

Наше рішення для Євро 6: загальний огляд

Як працює наше рішення для Євро 6

1. Двигун 
Нові компоненти двигуна забезпечують кращий потік газу та оптимальну температуру викидних газів при їхньому потраплянні до системи додаткового очищення.

2. Сьомий інжектор
Спеціальний інжектор дизельного пального використовується для регулювання теплообміну каталізатора окислення дизельного пального та забезпечує ефективність сажового фільтра та належну функціональність системи вибіркової каталітичної нейтралізації.

3. Дизельний каталізатор окислення (DOC)
Дизельний каталізатор окислення виробляє NO2, необхідний для ефективного спалювання твердих часток у сажовому фільтрі. В умовах холоду він також виробляє тепло, необхідне для регенерації.

4. Дизельний сажовий фільтр (DPF)
Фільтр поглинає і утримує тверді частки (ТЧ), доки вони не будуть спалені в процесі регенерації. Регенерація здійснюється автоматично і не потребує вашого втручання.

5. Селективне каталітичне відновлення (SCR)
У зоні змішування до відпрацьованих газів вприскується рідина AdBlue. Реагуючи у присутності каталізатора, оксиди азоту (NO2) ефективно перетворюються на нешкідливі газ азот і воду.

6. Амоній-каталізатор (ASC)
Останній етап перед вихлопною трубою, де видаляються залишки аміаку (NH3) (якщо вони є).

Volvo FH з вісьмома різними рівнями потужності

Беріть стільки кінських сил, скільки необхідно

На вибір пропонується вісім різних рівнів потужності: чотири 13-літрових (D13) та чотири 16-літрових (D16) опції.

Пошук місцевого дилера

Більша потужність. Менше споживання пального

Завітайте до місцевого дилеру Volvo Trucks та відчуйте потужність та ефективність нашої лінійки двигунів.

Пошук місцевого дилера