Рентгенівське зображення пневматичної підвіски GRAS-G2.

Збільшений дорожній просвіт

Пружинні елементи. Пневматична опора. Стабілізатори. Зазвичай вони розташовувалися під мостом, під перехресним вогнем каменів та щебеню. Це все у минулому. Наші інженери перевернули пневматичну підвіску догори дригом та розташували її над ведучим мостом. Результат? Ви отримуєте дорожній просвіт ресорної підвіски та комфорт і ефективність пневматичної.

Volvo FH16 із завантаженим причепом на гравійному кар'єрі

Краща сила зчеплення, вища середня швидкість

Пневматична підвіска сприяє оптимальному тиску на кожній задній міст, і, відповідно, забезпечує кращу силу зчеплення. А за необхідності ви можете регулювати розподіл навантаження на вісь та ще більше покращити зчеплення з дорогою. Пневматична підвіска також знижує рівень вібрації всередині вантажівки. Це дозволяє забезпечити комфортні умови водіння, вищу середню швидкість та більшу продуктивність. Зменшення рівня вібрації також попереджує можливі пошкодження та покращує час безвідмовної роботи.

Збільшене зображення стабілізатора підвіски GRAS-G2

Стабілізатори по центру ходового балансирного візка

Покращені стабілізатори відіграють важливу роль у новій системі пневматичної підвіски. Вони розташовані догори безпосередньо по центру між мостами, та передають сили, що діють на колеса, та зусилля причепу на найбільш жорстку частину рами, що дозволяє покращити поперечну стійкість.

Збільшене зображення пневматичного амортизатора підвіски GRAS-G2

Пневматичний амортизатор, установлений на мості

Нове розташування пневматичних амортизаторів над мостом дозволяє покращити їх захист та підвищити дорожній просвіт.

Збільшене зображення підвіски GRAS-G2 на брудній дорозі

Захищені гальма

Жодна частина гальмівної системи не видається поза задній міст, тому ваша вантажівка зможе подолати майже будь-яку перешкоду.

Доступний асортимент

Пневматична підвіска GRAS-G2 сумісна з колісними формулами 4×2, 6×4 і 8×4.

Пневматична підвіска GRAS-G2

Тип Мости Навантаження на вісі/ходовий балансирний візок Редуктор Неведучі задні/середні додаткові мости
Одинарна        
RAD-G2 4x2 13 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
Здвоєний        
RADD-G2 6x4/8X4 21/23/26 т Одинарна головна передача/колісний редуктор  
Потрійний міст Tridem        
RADDT-G2 8x4/10x4 27/33/36 т Одинарна головна передача/колісний редуктор Неведучий задній додатковий міст (керований)
Пошук місцевого дилера

Дайте їй розігнатися

Виконайте тест-драйв Volvo FH з пневматичною підвіскою GRAS-G2 і ви відчуєте різницю. Одразу ж. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.

Пошук місцевого дилера