Специфікації силової лінії Volvo FE

  • Вибір двигунів
  • I-Shift
  • Програмні пакети для системи I-Shift
  • Механічні коробки передач
  • Задні мости
  • Передавальні числа заднього мосту
  • Механізми відбору потужності
  • Альтернативні види палива

Готовий для використання альтернативного пального

Всі рівні потужності двигуна D8K сертифіковані для використання синтетичного дизельного палива (HVO). Одна з версій двигуна D8K 320 буде працювати на чистому біодизелі (B100) та матиме сертифікат на відповідність вимогам Євро 6. Чудовий вибір, якщо ви бажаєте внести свій внесок у охорону довкілля і користуватися всіма стимулами, доступними на вашому ринку.  

Двигуни

  D8K
Кількість циліндрів 6
Об‘єм 7,7 dm3
Хід поршня 135 мм
Діаметр циліндра 110 мм
Ступінь стискання 17.5:1
Економічний діапазон обертів 1000–1700 об./хв.
Максимальна потужність гальмування вихлопними газами (2800 об./хв.) 120 кВт
Потужність гальмування компресійним гальмом (2800 об./хв.) 170 кВт
Масляні фільтри 1
Об’єм масла для заміни, включаючи фільтр 25,5 л
Система охолодження, загальний об’єм 17 л

Інтервал заміни масла
До 100 000 км або через кожні два роки (перевезення на далекі відстані): 75 000 км або через кожні два роки (розвезення) з використанням VDS4.

Вимоги до пального
EN 590 (норм ЄС), макс. вміст сірки 10 ppm.

Механізм відбору потужності від двигуна
Передавальне число 1:1, значення крутного моменту 600 Н*м під час руху та роботи на холостих обертах.

Біодизельна версія
D8K320 також доступний у біодизельній (B100) версії, сертифікованій на відповідність стандарту Євро 6. За інформацією про інтервали технічного обслуговування зверніться до вашого дилера Volvo.

 

D8K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

D8K – ПОТУЖНІСТЬ/КРУТНИЙ МОМЕНТ

Максимальна вихідна потужність відповідно до: EC 582/2011

  D8K250 (184 кВт)  
  Макс. потужність при 2100 об./хв. 250 к.с.
  Макс. крутний момент при 900–1700 об./хв. 950 Н*м
  D8K280 (206 кВт)  
  Макс. потужність при 2100 об./хв. 280 к.с.
  Макс. крутний момент при 950–1700 об./хв. 1050 Н*м
  D8K320 (235 кВт)  
  Макс. потужність при 2100 об./хв. 320 к.с.
  Макс. крутний момент при 1050–1600 об./хв. 1200 Н*м
  D8K350 (258 кВт)  
  Макс. потужність при 2200 об./хв. 350 к.с.
  Макс. крутний момент при 1200–1600 об./хв. 1400 Н·м

I-Shift

Система I-Shift від Volvo з автоматичною системою перемикання передач для будь-яких сфер застосування. Завдяки забезпеченню швидкого перемикання передач вона дозволяє покращити комфорт водія та зменшити споживання пального. I-Shift може бути оснащено коробкою відбору потужності або аварійним насосом рульового управління. Для певних сфер застосування можна встановити додатковий охолоджувач масла трансмісії. I-Shift активується важелем, який розташований за кермом.

Програмні пакети системи подвійного зчеплення I-Shift для Volvo FE

Базовий (TP-BAS)
Базове програмне забезпечення, розроблене для задоволення більшості потреб у сфері перевезень.

Перевезення і будівництво (TP-DICON)
Покращує рівень продуктивності у більш суворих умовах їзди, наприклад при маневруванні на вузьких ділянках дороги.

Економія пального Розроблене в цілях оптимізації ходових якостей для кращої економії пального.

Програмні пакети для системи I-Shift

Функції TP-BAS TP-DICON TP-FUEC
Базова стратегія переключення передач
Продуктивне переключення
Настройка базового вибору передачі
Моніторинг температури масла у коробці передач
Покращена стратегія переключення передач  
Управління запуском  
I-Roll    
Деактивація/активація функції «кік-даун»    
Додаткові опції      
Покращені функції механізму відбору потужності
Удосконалений алгоритм вибору передачі з переходом на нижчу передачу «кікдаун»

Механічні коробки передач

Управління механічними коробками передач відбувається за допомогою сервоприводу. Короткий важіль перемикання передач, розташований на тунелі двигуна, стійкий до вібрацій, вирізняється коротким та чітким ходом. Управління автоматичною трансмісією здійснюється за допомогою кнопок. Всі коробки передач можуть оснащуватися механізмом відбору потужності.

Автоматизовані коробки передач

Тип   Кількість передач Максимальний крутний момент Дозволена вага автопоїзда D8K250 D8K280 D8K320 D8K350
AT2412F I-Shift 12 2400 Н*м 44 тонни

Механічні коробки передач

Тип   Кількість передач Максимальний крутний момент Дозволена вага автопоїзда D8K250 D8K280 D8K320 D8K350
ZTO1006 Механічна 6 1050 Н*м 32 тонни    
ZTO1109 Механічна 9 1200 Н*м 44 тонни

Автоматичні коробки передач

Тип   Кількість передач Максимальний крутний момент Дозволена вага автопоїзда D8K250 D8K280 D8K320 D8K350
AL306 Автоматична 6 1300 Н*м 32 тонни

Задні мости

Тип Міст Передача Максимальний крутний момент Максимальне навантаження на міст Дозволена вага автопоїзда
Одинарна головна передача          
RSS1344C Одинарна Гіпоїдна 2600 Н·м 13 тонн 44 тонни
RTS2370A Здвоєний Гіпоїдна 3550 Н·м 23 тонни 70 тонн
Колісний редуктор          
RSH1370F Одинарна Конічна передача 3550 Н·м 13 тонн 70 тонн
RTH2180C Здвоєний Гіпоїдна 1200 Н*м 21 тонна 80 тонн

Передавальні числа заднього мосту

RSS1344C RTS2370A RSH1370F RTH2180C
2.64:1 3.09:1 3.76:1 2.96:1
2.85:1 3.40:1 4.12:1 3.08:1
3.08:1 3.78:1 4.55:1 3.22:1
3.36:1 4.13:1 4.67:1 3.36:1
3.70:1 4.50:1 5.41:1 3.52:1
4.11:1 5.14:1 6.18:1 3.70:1
4.63:1 5.67:1 7.21:1 3.89:1
5.29:1 6.17:1   4.12:1
6.17:1     4.35:1
      4.62:1
      4.82:1
      5.12:1
      5.43:1
      5.86:1
      6.31:1

Механізми відбору потужності

  Варіант механізму відбору потужності Тип Відношення швидкостей Максимальний крутний момент, Нм Обертання
ZTO1006 PTR-ZF4 Фланець 1:1,699 320 Аналогічно 
  PTR-ZF5 Насос 1:1,699 320 Аналогічно
  PTR-FH5 Фланець 1:0,963 450 Аналогічно
  PTR-PH4 Насос 1:0,963 450 Аналогічно
           
ZTO1109 PTR-ZF2 Фланець 1:1,903 410 Аналогічно
  PTR-ZF3 Насос 1:1,903 410 Аналогічно
  PTR-FH1 Фланець 1:0,970 800 Протилежна 
  PTR-PH1 Насос 1:0,970 800 Протилежна 
  PTR-FH2 Фланець 1:1,253 430 Аналогічно
  PTR-PH2 Насос 1:1,253 430 Аналогічно
  PTR-FH5 Фланець 1:1,778 450 Аналогічно
  PTR-PH4 Насос 1:1,778 450 Аналогічно
  PTRA-PH1* Насос 1:0,970 600 Протилежна 
  PTRA-PH2* Насос 1:1,253 430 Аналогічно
           
 AT2412F PTRD-D1D (TPTT730) Фланець 1:1,292–1,645 730 Протилежна 
  PTRD-D1D (TPTT730) Насос 1:1,292–1,645 730 Аналогічно
  PTRD-D1D (TPTT870) Фланець 1:1,040–1,325 870 Протилежна 
  PTRD-D1D (TPTT870) Насос 1:1,040–1,325 870 Аналогічно
  PTR-FH1 Фланець 1:0,705–0,897 1000 Протилежна 
  PTR-PH1 Насос 1:0,705–0,897 1000 Протилежна 
  PTR-FH2 Фланець 1:0,910–1,159 430 Аналогічно
  PTR-PH2 Насос 1:0,910–1,159 430 Аналогічно
           
AL306 PR-HP4T Насос 1:1,401 400 Аналогічно
  PR-HP4TL Насос 1:1,139 400 Аналогічно
  PR-HP6TH Насос 1:1,401 600 Аналогічно
  PR-HP6TL Насос 1:1,139 600 Аналогічно
           
D8K PTER1400 Фланець 1:1,000 600** Протилежна 
  PTER-DIN Насос 1:1,000 600** Протилежна
  PTER-100 Фланець 1:1,000 600** Протилежна

*Опціональні механізми відбору потужності для PTR-ZF2 / ZF3
**З AT2412F, максимальний крутний момент під час їзди = 150 Н·м

Завантаження

Специфікації силової лінії

Завантажте всі специфікації для силової лінії у форматі PDF.

Завантаження(PDF, 3.1 MB)
Пошук місцевого дилера

Придивіться ближче до Volvo FE

Оберіть ідеальну для себе вантажівку. Все це можливо з підтримкою місцевого дилера Volvo Trucks.

Пошук місцевого дилера