Двигуни D5K і D8K можуть працювати на альтернативному паливі

Готовий для використання альтернативного пального

Всі рівні потужності двигунів D5K і D8K сертифіковані для використання синтетичного дизельного палива (HVO). Одна з версій двигуна D8K 320 буде працювати на чистому біодизелі (B100) та матиме сертифікат на відповідність вимогам Євро 6. Чудовий вибір, якщо ви бажаєте внести свій внесок у охорону довкілля і користуватися всіма стимулами, доступними на вашому ринку.

Плавна крива крутного моменту — кращий опис продуктивності двигуна Volvo FE

Подивіться на криві

Більш плавна крива з більшим радіусом. Кращий відгук на низьких обертах двигуна. І максимальний крутний момент у 1200 Н*м. Порівняйте показник крутного моменту з показниками конкурентів і ви побачите різницю. Сідайте за кермо і ви відчуєте це: неймовірне прискорення, приємне кермування на крейсерській швидкості й чудова тягова потужність.

Механізми відбору потужності для навантажувально-розвантажувального обладнання

Механізми відбору потужності

Збільште потужність навантажувально-розвантажувального обладнання. Механізми відбору потужності дозволяють передавати зусилля з двигуна на окреме приладдя, наприклад, кран чи бетонозмішувач. Вантажівка Volvo FE може обладнуватися декількома механізмами відбору потужності, що можуть бути пристосовані до ваших потреб.

Див. специфікації механізмів відбору потужності

Екологічно чисті двигуни

Наші двигуни стандарту Euro 6 — це важливий крок до забезпечення екологічно чистих перевезень та зменшення впливу на довкілля. Показники потужності та паливної ефективності відповідають показникам моделей стандарту Euro 5, однак на додаток нам вдалося вдвоє зменшити рівень викидів твердих частинок, а обсяг викидів оксиду азоту – майже на 80%.

Рішення для Євро 6 від Volvo

Як це працює

1. Двигун
Нові компоненти двигуна забезпечують кращий потік газу та оптимальну температуру викидних газів при їхньому потраплянні до системи додаткового очищення.

2. Сьомий інжектор
Спеціальний інжектор дизельного пального використовується для регулювання теплообміну каталізатора окислення дизельного пального та забезпечує ефективність сажового фільтра та належну функціональність системи вибіркової каталітичної нейтралізації.

3. Дизельний каталізатор окислення (DOC)
Дизельний каталізатор окислення виробляє NО2, необхідний для ефективного спалювання твердих часток у сажовому фільтрі. В умовах холоду він також виробляє тепло, необхідне для регенерації.

4. Дизельний сажовий фільтр (DPF)
Фільтр поглинає і утримує тверді частки (ТЧ), аж доки вони не будуть спалені в процесі регенерації. Регенерація здійснюється автоматично без потреби вашого втручання.

5. Селективне каталітичне відновлення (SCR)
У зоні змішування до відпрацьованих газів вприскується рідина AdBlue. Реагуючи у присутності каталізатора, оксиди азоту (NO2) ефективно перетворюються на нешкідливі газ азот і воду.

6. Амоній-каталізатор (ASC)
Останній етап перед вихлопною трубою, де видаляються залишки аміаку (NH3) (якщо вони є).

Пошук місцевого дилера

Потужна їзда

Випробуйте швидкодію двигуна D8K на власному досвіді. Ваш місцевий дилер Volvo Trucks має відповіді на всі питання.

Пошук місцевого дилера