Єдиного глобального рішення не існує

Перехід на екологічний транспорт обіцяє як можливості, так і виклики для транспортної галузі. Volvo Trucks постійно працює над розробкою нових технологій для збільшення енергоефективності, рухаючи прогрес у тісній співпраці з замовниками.

Ларс Мертенссон

Volvo Trucks виробляє вантажівки на фабриках з нейтральним показником CO₂. Повторна переробка — ключова складова роботи по збереженню екології. Більше 90 відсотків вантажівок підлягають повторній переробці — і ця цифра буде зростати.

Які розробки веде Volvo Trucks для зниження негативного впливу транспортної галузі на оточуюче середовище?
Ми живемо та працюємо в перехідний період, коли на зміну десятиліттям залежності від нафти приходить час відновлювальних видів палива. Будучи виробником транспортних засобів, ми працюємо над розробкою нових технологій, ресурсоефективність яких з точки зору життєвого циклу всієї вантажівки краща за вчорашні аналоги. Це означає, що важливість тісної співпраці росте, не лише між виробниками біопалива, дистриб’юторами та перевізниками, а й політиками. Так, наприклад, ми працюємо з ООН над розробкою рекомендацій, що включають призиви до покращеного інвестування міжнародних розробок, створення сприятливих законодавчих норм і ініціатив для просування нових транспортних технологій».

На думку Volvo Trucks, за якими видами палива майбутнє?
«На нашу думку, єдиного глобального рішення не існує. Натомість нам потрібно шукати альтернативні рішення в залежності від конкретного часу, регіону та користувача. Крім того, кожен вид палива має свої переваги та недоліки. Потрібно брати до уваги не лише рівень викидів під час їзди, а й весь життєвий цикл. З врахуванням вищесказаного існують рішення, які, на нашу думку, в довготривалій перспективі представляють певний інтерес для різних сегментів. Серед них газові та електричні транспортні засоби».

Нам потрібно шукати альтернативні рішення в залежності від конкретного часу, регіону та користувача.

Ларс Мертенссон, Директор з питань охорони оточуючого середовища

Volvo Trucks

Чому відсутні серйозні інвестиції в електродвигуни для дальніх перевезень?
«В поточній ситуації у Volvo Trucks більше впевнені у використанні електроенергії для їзди в міських умовах, хоча в довготривалій перспективі електрика має чудовий потенціал і в рамках перевезень на далекі відстані. Дальні перевезення, що повністю базуються на використанні електроенергії, потребують постійного постачання електрики, наприклад, від електрорельс, розташованих на дорожній поверхні. Це пов’язано з тим, що поїздки на далекі відстані за допомогою вантажівок з живленням від акумулятора не завжди доступні. Оскільки для створення електрифікованих маршрутів необхідні серйозні суспільні інвестиції у відповідну інфраструктуру, ця тенденція може бути реалізована, скоріш за все, лише в майбутньому. Тим не менш, ми продовжуємо випробування. Альтернативні рішення потрібні нам вже зараз, а газ — це можливість швидко розробити нові продукти, які суттєво сприятимуть збереженню довкілля».

Чи проводите ви нові розробки у газовій сфері?
«В 2018 році ми запускаємо нову газову вантажівку для регіональних і дальніх перевезень. Нам вдалося покращити газовий елемент вантажівки більш ніж на 90 відсотків, у порівнянні з попередньою газовою вантажівкою стандарту EURO 5. Рідкий газ також забезпечує достатньо енергії для подолання 1 000 кілометрів до наступної заправки. Це стало можливим завдяки використанню не традиційної технології запалювання газового двигуна зі свічками, а дизельного двигуна, де запалювання газу відбувається за допомогою невеликої кількості дизельного палива або HVO. Таким чином екологічні переваги, якими вирізняється біогаз, поєднуються з продуктивністю дизельного двигуна, енергоефективністю та ходовими якостями. Що стосується дальніх перевезень, я та мої колеги бачимо великий потенціал у метані. Він сприятиме покращенню екологічної ситуації за рахунок низького рівня викидів CO₂ без втрати продуктивності».

HVO

Тип поновлювального дизельного палива, що виробляється з рослинних олій і тваринних жирів. Його хімічний склад відповідає складу викопного дизельного палива.

Природний газ
Викопний газ, що складається переважно з метану. В порівнянні з дизельним паливом, зменшує рівень викиду CO₂ приблизно на 10-20 відсотків.

Рідкий природний газ (LNG)
LNG і Bio-LNG — це природні гази або біогази, які переводять у рідкий стан для транспортування та зберігання.

Біогаз
Поновлювальний вид газу, який складається переважно з метану. Виробляється заводами з переробки стічних вод і мулу. Також отримується з гною, харчових та органічних відходів. Може зменшити рівень шкідливого впливу на довкілля на 80 відсотків.

Поновлювальні джерела електроенергії
Електрика, що виробляється невичерпними джерелами енергії з можливістю поновлення. Серед них сонце, вітер, біомаса та гідроенергія.

Пов‘язаний вміст

Революція гібридних автомобілів — роки дослідів і розробок

У червні 2011 року Volvo Trucks передали свою першу гібридну вантажівку покупцеві. Зараз в експлуатації перебуває понад 50 гібридних Volvo FE Hybrid. На виробництво цих вантажівок пішли роки дослідів і розробок. Сьогодні гібридним технологіям Volvo ...

Тягар з плечей завдяки покращеним аеродинамічних якостям

Фірми-перевізники витрачають на пальне до третини зі своїх розходів. Поєднавши покращені аеродинамічні якості з новими двигунами ЄВРО 6 step C, Volvo Trucks тепер можуть запропонувати економію до 3% пального для далеких і регіональних перевезень....

Пряма боротьба з браком водіїв

Брак водіїв є проблемою сучасної автотранспортної галузі. У Австралії, де проблема постає найбільш гостро, Президент і Генеральний директор Volvo Group Australia Пітер Фурхове разом із колегами вирішили зіграти на випередження....

Відфільтрувати статті

5 true 5