Як збирається кабіна вантажівки Volvo

На лінії комплектації на складальному заводі Volvo Trucks у Туве, Ґетеборг, приблизно 900 деталей складають разом, щоб створити готову кабіну вантажівки Volvo — і все це не більше ніж за шість годин.

Кінцева перевірка якості збірки кабіни.

На фінальній стадії складання повністю зібрану кабіну освітлюють яскравим світлом, щоб перевірити фарбування й якість поверхні.

Пауліна Лундгрен.

Пауліна Лундгрен, керівник групи у відділі організації виробництва, складальна лінія кабін.

Ключовим аспектом є бездоганна організація процесу, у якому кожна операція здійснюється максимально швидко, точно й ефективно.

«Важливим є те, що все працює в комплексі», — говорить Пауліна Лундгрен, керівник групи у відділі організації виробництва, складальна лінія кабін. «Усе повинно працювати гладко: технічні рішення, планування виробництва, доставка матеріалів і робота операторів. Усе має бути ідеальним».

Виробництво починається з голого остову кабіни, які виробляють і фарбують на фабриці кабін Volvo Trucks в Умео на півночі Швеції і доставляють залізницею на завод у Туве, Ґетеборг. Працівники підготовлюють кабіну до встановлення на головну складальну лінію, для чого знімають пластину панелі приладів і передній щиток. Потім кабіну поміщають на головну складальну лінію, де вона рухається зі швидкістю одного метру на хвилину.

Кабіна проходить повз 56 різних робочих станцій, де у працівників є в середньому 5,5 хвилин на виконання своєї операції перед тим, як кабіна перейде на наступну станцію. Кожна зі станцій ретельно спроектована і спланована, щоб забезпечити максимальну ефективність і швидкість, а всі необхідні інструменти і деталі розташовані максимально близько і зручно. Безпеку і ергономіку забезпечено на найвищому рівні, для зручності роботи персоналу передбачені численні підйомні механізми і тримачі.

«Усі станції створені таким чином, щоб на них могла працювати будь-яка людина», — говорить Пауліна Лундгрен.

Встановлення лобового скла.

Два роботи використовуються для встановлення лобового скла, бокових вікон і люку в даху в кабінах Volvo FH.

 

Складальна лінія побудована за схемою риб’ячого скелета: одна головна лінія проходить по центру, а з боків від неї розташовані дрібніші лінії попереднього складання для більших модулів. Що стосується панелей приладів, то у їх ліній попереднього складання є навіть свої лінії попереднього складання: окремі компоненти складають у дрібні модулі, із яких потім складають готову панель приладів, яку в свою чергу цілком установлюють в кабіну на головній складальній лінії.

Усе повинно бути гладко: технічні рішення, планування виробництва, доставка матеріалів і робота операторів. Усе має бути ідеальним.

Пауліна Лундгрен

Керівник групи у відділі організації виробництва, складальна лінія кабін

Встановлення люку у даху.

Кожен із роботів відкалібрований для встановлення скла з точністю до 0,1 мм.

У середньому кабіна складається з 750-900 деталей. Однак, загалом існує приблизно 3 500 різних артикулів, і з таким різноманіттям специфікацій практично кожну кабіну можна вважати унікальною. Процес надзвичайно складний і розрахований таким чином, щоб звести до мінімуму помилки, викликані людським фактором. Наприклад, для того, щоб збиральники брали правильні деталі для кожної кабіни, система підсвічування показує, яка саме деталь потрібна для наступної кабіни. Після того як все потрібне зібрано і доставлено до головної складальної лінії, збиральник просто натискає кнопку і загорається наступний набір вогнів.

Переважна більшість деталей і компонентів установлюється вручну. Однак, два роботи використовуються для встановлення лобового скла, бокових вікон і люку в даху в кабінах Volvo FH. Кожен із них піднімає скло за допомогою присосок і обережно обертає його, підставляючи край під дозатор клею. Численні сенсори навколо кабіни забезпечують правильне позиціювання скла руками-маніпуляторами. Програма кожного робота дозволяє йому точно знати, яка саме модель кабіни знаходиться на лінії в даний момент, а калібрування забезпечує точність розташування скла до 0,1 мм.

На фінальних станціях працівники виконують контрольні операції. Кабіну освітлюють яскравим світлом, щоб перевірити фарбування і якість поверхні. Після цього кабіну переміщають на лінію складання шасі, де її збирають з шасі і силовою лінією.

Кабіни на складальній лінії.

Збирання кабін — Туве

  • 3 500 артикулів використовується для складання кабін.
  • 240 операторів працюють на складальній ділянці кабін.
  • 56 робочих станцій на лінії складання кабін.
  • 5,5 хвилин — середній час виконання операції на кожній робочій станції.
  • 6 годин — час, за який кабіна повністю проходить лінію складання.
  • 120 кабін наразі виробляється у Туве щодня.

Пов‘язаний вміст

Місце, де народжуються двигуни

Відвідайте моторний завод Volvo у Шьовде, Швеція, де виготовляються всі двигуни, та зустріньтеся з інженерами — розробниками технологій Євро 6....

Одна хвилина — простір усередині кабіни

За останні роки в рамках покращення дизайну кабін Volvo Trucks об'єм салону Volvo FH було збільшено на один кубічний метр. Завдяки цьому з’являється відчуття простору й легкості. Крім того, ємність відділення для зберігання збільшилася на 10,6 ...

Одна хвилина — Оглядовість

Обмежена оглядовість під час руху негативно позначається на безпеці — як водія, так і інших учасників руху. Саме тому Volvo Trucks розробляє кабіни таким чином, щоб мінімізувати відволікаючі чинники та забезпечити максимальну оглядовість. Серед ...

Відфільтрувати статті

5 true 5