Легші вантажівки — запорука кращого корисного вантажу

Працюючи на дуже конкурентному ринку, Arclid Transport спромоглися максимізувати вантажопідйомність і збільшити продуктивність. Щоб успішно досягнути цих цілей, менеджер автопарку Пітер Конвей поєднав інвестування у створені за власними специфікаціями транспортні рішення з підготовкою водіїв.

Менеджер автопарку Пітер Конвей виконав ретельний огляд парку Arclid Transport.

Розвантаження піску.

Вивантаження піску у піщаному кар’єрі Bathgate Group.

Це рівняння було простим: кожний кілограм, віднятий від ваги вантажівки, означає додатковий кілограм корисного вантажу, а кожний додатковий кілограм корисного вантажу — це ще один крок до більшої прибутковості. «З іншого боку, вантажівка, яка їде порожньою або працює неефективно — це змарновані гроші», — говорить Пітер Конвей.

Пройшло кілька років відтоді, коли компанія, в якій він працює, прийняла рішення реформувати свою бізнес-модель. Майже весь час свого існування компанія Arclid мала лише одного клієнта — свою материнську компанію, сімейну фірму Bathgate Group, чиї вантажівки перевозили пісок з піщаного кар’єру Bathgate Group (Bathgate Silica Sand) в Чеширі на північному заході Англії в різні міста по всій Великобританії. Втім, наявність лише одного замовника означає, що іноді вантажівкам компанії доводиться повертатися порожніми.

«Щоб збільшити прибутковість, нам украй необхідно було привабити більше клієнтів, для чого нам знадобилося навчитися краще пристосовуватися до потреб ринку та попрацювати над іміджем бренду», — пояснює Пітер Конвей.

Йому і його колегам було добре відомо, що число компаній, які висувають вимоги до вчасної доставки та вантажопідйомності, постійно зростає. Таким чином, в першу чергу Arclid повинні були інвестувати у першокласні вантажівки, які відповідають першокласному іміджу бренду як компанії, яка здатна доставити вантаж клієнту вчасно та максимально ефективно.

Наша ключова відмінність — замовлення вантажівок для Arclid Transport за власною специфікацією замість придбання готового шасі прямо з конвеєра.

Пітер Конвей

менеджер з перевезень, Arclid Transport

Відвідавши прем’єру Volvo FH у 2012 році у Ґетеборзі, Швеція, Пітер Конвей зрозумів, що знайшов вантажівку, яка якнайкраще підходить бізнес-моделі компанії Arclid. Ключовим фактором стало не тільки полегшене шасі, яке пропонувалося у Volvo, а й високий рівень комфорту водія та безпеки в кабінах Volvo разом із високопродуктивним двигуном і паливною економічністю.

Завантаження вантажівки Arclid.

Останнє доповнення до парку Arclid — три нових Volvo FH — надійшли з численними модифікаціями, у тому числі з полегшеним середнім підйомним мостом від Volvo Trucks, які разом дали змогу позбавитися 280 кілограмів зайвої ваги.

 

Відтоді приблизно 90 відсотків нових вантажівок компанії були вантажівками Volvo. Пітер Конвей самостійно складає специфікації вантажівок і тісно співпрацює з місцевим дилером Volvo Томасом Гарді. Майстерні Томаса Гарді обслуговують вантажівки Arclid вночі, що є нетиповим для галузі. Це дає змогу зменшити простої до мінімуму. Вони регулярно контактують і тісно співпрацюють в питаннях узгодження графіків технічного обслуговування, а на той час, поки вантажівка перебуває в майстерні, водієві безкоштовно надається вантажівка на заміну.

Знак зі швидкістю вітру.

Лофотен — вітряне місце, і одного разу Кен-Мареку прийшлося їхати при швидкості вітру понад 30 метрів на секунду.

«Наша ключова відмінність — замовлення вантажівок для Arclid Transport за власною специфікацією замість придбання готового шасі прямо з конвеєра», — пояснює Пітер. «Ми переконані, що вся додаткова вага працює проти нас і цілей нашого бізнесу. Наші вантажівки здійснюють по два перевезення на день, і якщо з кожної вантажівки можна прибрати по 100 кілограм, це означає 200 кілограм додаткового корисного вантажу для кожної вантажівки щодня. З парком із 33 вантажівок за 12-місячний період різниця стає помітною».

Сьогодні вантажівки Arclid їздять порожніми дуже рідко. Компанія успішно залучила нових клієнтів, для яких здійснює перевезення сухого насипного вантажу в проміжках між поїздками для Bathgate Group.

Тепер все необхідне робить Volvo, і все що потрібно надається нам заздалегідь вбудованим у готову вантажівку.

Пітер Конвей

менеджер з перевезень, Arclid Transport

Вантажівка Arclid у русі.

Інвестування у вантажівки преміум-класу — важлива складова розвитку бренду Arclid як постачальника послуг преміум-класу.

Пітер Конвей дуже пишається змінами у парку та бізнесі компанії, свідком яких він став. Розпочавши власну кар’єру як водій вантажівки, він вважає важливим знаходити час, щоб самому сісти за кермо й ознайомитися з останніми моделями та технологіями. Але інвестування в найкращі доступні технології — це лише одна сторона медалі, адже він знає, що від гарно підготовлених водіїв також залежить дуже багато. Одразу після отримання нової вантажівки Volvo Томас Гарді направляє в компанію Arclid свого інструктора водіїв, який оцінює навички водія та пропонує свої поради для підвищення безпеки та паливної економічності.

«Ми бажаємо бути першокласною компанією, тому для нас важливо, щоб і наші вантажівки, і працівники відповідали нашій репутації — репутації високопрофесійної компанії, що надає послуги високої якості. Наша стратегія полягає не в тому, щоб бути найдешевшими перевізниками. Ми прагнемо забезпечити найкраще можливе співвідношення «ціна–якість» для наших клієнтів. Тому у нас працює команда високопрофесійних водіїв, у підготовку яких ми робимо регулярні інвестиції».

Arclid Transport постійно шукає шляхи збільшити вантажопідйомність, і завдяки численним вдосконаленням їх останнє доповнення до парку — три нових Volvo FH — полегшало на додаткові 280 кг. Однією із помітних модифікацій стало додання полегшеного середнього підйомного моста Volvo. (У Великобританії вантажівки вагою від 40 тонн повинні мати три моста). Раніше, щоб звести зменшення вантажопідйомності до мінімуму, Arclid Transport обладнували свої вантажівки Volvo полегшеними підйомними середніми мостами від стороннього постачальника, які були приблизно на 400 кг легшими за стандартні неведучі середні мости.

Однак, новий полегшений підйомний середній міст від Volvo Trucks легший ще приблизно на 50 кілограмів. Це не тільки дозволяє збільшити вантажопідйомність, а й скорочує термін вводу в експлуатацію, оскільки вантажівка може бути доставлена прямо з заводу Volvo Trucks без затримки у стороннього постачальника.

«Більшість із наших вантажівок здійснюють по два перевезення за день, тому ми отримуємо практично тонну додаткової вантажопідйомності завдяки тому, що не використовуємо стандартний середній неведучий міст, — говорить Пітер Конвей, і додає — Власне, рішення з полегшеним середнім підйомним мостом від Volvo Trucks ідеально нам підходить, оскільки це позбавляє нас тривалих періодів введення в експлуатацію та все, що стосується гарантій, доступності запасних частин тощо, залишається в компетенції Volvo. Тепер, наскільки я знаю, все необхідне робить Volvo, і все що потрібно надається нам заздалегідь вбудованим у готову вантажівку».

 

Піщаний кар’єр Bathgate Group.

Піщаний кар’єр Bathgate Group розташований у Чеширі на північному заході Англії. Звідси вантажівки Arclid Transport перевозять пісок по всьому Сполученому Королівству.

Arclid Transport

ІСТОРІЯ: Компанія заснована у 1972 р. як незалежне дочірнє підприємство у структурі Bathgate Group. Arclid раніше працювали виключно з іншими підприємствами групи, але останніми роками почали працювати також і з замовниками поза групою. Сьогодні Arclid отримує від Групи 50 відсотків замовлень.

ПОСЛУГИ: Перевезення сухих насипних вантажів, переважно піску з піщаного кар’єра Bathgate Group у Чеширі, Великобританія. Інші вантажі включають у себе цемент, глинозем, доломіт, фосфати та сіль.

Пов‘язаний вміст

Доставка в ідеальному складі

Австралійський власник вантажного парку Крейг Фокс пояснює свій успіх у транспортній індустрії двома речами: він перевозить вантажі, за які гарно платять, та перевозить широкий асортимент товарів....

175-тонний автопоїзд в австралійській пустелі

В австралійській пустелі 52-річна бабуся сидить за кермом 175-тонного автопоїзда Volvo FH 16 Tri drive. Позаду неї чотири причепи, а попереду — довгий спекотний день у дорозі. Донька і вдова далекобійників, Максін Тейлор не проміняє це ні на що у ...

Глибоко під землею в Копенгагені

У Копенгагені ведеться будівництво нового метрополітену. Перевезення землі крізь місто, в якому мешкають понад одного мільйона людей, є справжнім викликом для водіїв вантажівок. Джоні Олсен один із них, і далі він розкаже свою історію....

Відфільтрувати статті

5 true 5