Trucks

Заправка найвищого рівня

Для заправки літаків потрібен спеціальний транспорт. Російські аеропорти, де машини повинні вміти працювати в умовах сильного снігопаду і при температурах до -50 градусів, потребують техніки найвищого рівня.
Airbus A380 на злітній смузі.
Найчастіше Авіатехнологія замовляє заправні автоцистерни на базі шасі Volvo FM і FE — їх можна помітити тут, в найбільшому російському аеропорті Домодедово, що розташований за межами Москви.

Чим відрізняється наш спосіб виробництва? Ми виготовляємо продукцію, яка відповідає не тільки міжнародним стандартам, а й найсуворішим вимогам, які існують у цьому секторі в Росії», — говорить Сергій Аронов, технічний директор компанії-виробника паливозаправників ЗАО НПО Авіатехнологія, чиї аеродромні паливозаправники працюють в аеропортах по всій Росії та в інших країнах.

Виробник спеціалізованого автотранспорту компанія Авіатехнологія вийшла на ринок саме в той час, коли розпався Радянський Союз, і все більше іноземних авіакомпаній почали літати до Росії і за її межі, і всім їм було потрібне наземне забезпечення найвищої якості. Спочатку компанія використовувала шасі від російських виробників вантажівок, але незабаром стало зрозуміло, що їх технічний рівень не відповідає вимогам цілорічної експлуатації. Компанія звернулася до кількох європейських виробників, після чого був зроблений вибір на користь Volvo Trucks як на нового постачальника шасі.

Я обслуговую 50-60 літаків щомісяця. Не кожний транспорт без проблем упорається з таким навантаженням, але Volvo — запросто.

Співробітництво триває вже десять років, і рівень кооперації у термінах вироблення технічних рішень можна охарактеризувати як високий.

«Першого року нашого співробітництва ми виготовляли аеродромні заправники для московських аеропортів Шереметьєво і Домодєдово. Якщо з позицій сьогоднішнього дня оцінити наш вибір десятирічної давності, наші спільні зусилля безперечно мали позитивний результат. Всі заправники, які ми виготовили на основі шасі Volvo Trucks, досі працюють у своїх аеропортах», — говорить Сергій Аронов.

«Першого року нашого співробітництва ми виготовляли аеродромні заправники для московських аеропортів Шереметьєво і Домодєдово. Якщо з позицій сьогоднішнього дня оцінити наш вибір десятирічної давності, наші спільні зусилля безперечно мали позитивний результат. Всі заправники, які ми виготовили на основі шасі Volvo Trucks, досі працюють у своїх аеропортах», — говорить Сергій Аронов.

За останні пару років він помітив, як ринок пройшов процес консолідації, внаслідок чого тепер залишилося вісім компаній-виробників аеродромних заправників у Європейському Союзі і лише дві — в Росії.

«Тепер клієнти не здійснюють закупівлі в різних місцях, як вони робили раніше для мінімізації витрат. Зараз їм потрібна висока якість за помірну ціну. Як результат, вони більше не користуються послугами агентів і виходять безпосередньо на виробників спеціального транспорту і обладнання», — пояснює він.

Тут Авіатехнологія має переваги, оскільки компанія забезпечує повний цикл виробництва, від розробки креслень і побудови готового транспортного засобу до випробувань і поставки замовнику. Також вони тісно співпрацюють як з виробником шасі, так і з клієнтами, які експлуатують їх транспортні засоби. Наприклад, дуже важливою є гнучкість виробника шасі, що обумовлено суворими технічними вимогами і вимогами до інтеграції надбудови з шасі, особливо в термінах функцій безпеки.

Також дуже важливим є те, що транспортні засоби, які постачає Авіатехнологія, супроводжуються високоякісною сервісною підтримкою для кінцевого оператора. «Немає більш відповідальної операції, ніж заправка літака прямо під його крилом. Саме тут виявляється довіра до перевірених брендів, таких як АО Shell & Aerofuels, які експлуатують наші паливозаправники в аеропорті Домодєдово. Нам вони також довіряють», — говорить Сергій Аронов.

Всі аеродромні заправники, які ми виготовили на основі шасі Volvo Trucks, досі працюють у своїх аеропортах.

Що стосується АО Shell & Aerofuels, їх закупівля у 2008-му році аеродромних заправників на шасі Volvo Trucks для експлуатації у найбільшому російському аеропорті Домодєдово була першим знайомством компанії з іноземним брендом. Сьогодні всі паливозаправники компанії працюють на базі шасі Volvo, заправляючи авіаційним пальним десятки авіалайнерів із Європи, Азії і Америки. Компанія заправляє як бізнес-джети, так і широкофюзеляжні повітряні судна, такі як Боїнг-787 Дрімлайнер.

Водій і оператор Shell Андрій Попов отримав один із перших двох Volvo FM у Домодєдово в 2008-му році та не проміняє його ні на що, хіба що на нову версію такого самого транспортного засобу.

Як і його колеги, Андрій регулярно відвідує навчальні курси для спеціалістів-водіїв, які проводить Volvo Trucks, і повинен складати іспити, щоб отримати ліцензію для роботи на спеціальному обладнанні. Безпека і якість — головні пріоритети у роботі в аеропорту.

«За 12-годинну зміну потрібно заправити авіаційним пальним 3-4 літака. Я працюю 16 змін на місяць. Це означає, що в середньому щомісяця я обслуговую 50-60 літаків. Не кожний транспорт без проблем упорається з таким навантаженням, але Volvo — запросто. Факти говорять самі за себе», — пояснює він.