Trucks

Доставка безвідмовної роботи в США

У Тейлора Уайта, віце-президента компанії AMX, багато причин обирати Volvo. Новий центр з забезпечення безвідмовної роботи у Грінзборо, Північна Кароліна, допомагає заощадити його компанії час та гроші.
Вантажівка Alabama Motor Express
Сімейне підприємство Alabama Motor Express розпочало свою діяльністю у 80х роках, маючи лише декілька вантажівок. Сьогодні підприємство перетворилося на велику організацію зі штатом у 310 співробітників та автопарком у 240 вантажівок.

У Тейлора Уайта, віце-президента компанії AMX, багато причин обирати Volvo. Одна з них – це новий центр з забезпечення безвідмовної роботи у Грінзборо, Північна Кароліна, який допомагає заощадити його компанії час та гроші.

Сімейне підприємство Alabama Motor Express розпочало свою діяльністю у 80х роках, маючи лише декілька вантажівок. Сьогодні підприємство перетворилося на велику організацію зі штатом у 310 співробітників та автопарком у 240 вантажівок, 70 % з яких – вантажівки Volvo. 

«Я все своє життя провів у цій компанії, – каже Тейлор Уайт, що поділяє посаду віце-президента Alabama Motor Express разом зі своїм братом Колінзом Уайтом, – і бували часи, коли наш автопарк на 100 % складався з вантажівок Volvo, а бувало, що й на 40 %. Але якщо хтось спитає мне про найбільш надійну вантажівку, я точно скажу, без вагань — це Volvo».

Тейлор Уайт каже, що зараз, окрім якості бренда, у нього є ще одна причина обирати Volvo: новий центр з забезпечення безперервної роботи, площею 123 000 квадратних метрів, що розташований у штаб-квартирі Volvo у Грінзборо, Північна Кароліна. Він допомагає компанії AMX заощаджувати час та гроші, та ще й покращити рівень утримання водіїв.

Як у будь-якому великому автопарку, у вантажівок AMX іноді стаються технічні несправності, і Тейлор Уайт каже, що компанія користуються послугами Центру з забезпечення безвідмовної роботи. Останній випадок нагадав йому, як сильно він покладається на обслуговування та яку важливу роль воно відіграє у бізнесі AMX.

Водій виконував дальній рейс, коли у вантажівці пролунав сигнал про несправність трансмісії. Система вантажівки негайно відправила електронного листа до AMX та створила номер заявки у центрі з забезпечення безперервної роботи. Оператор служби екстреної допомоги на дорозі Volvo записав місцеположення вантажівки та звернувся до найближчого дилера за необхідною деталлю, але замовлення по ній виявилося заборгованим і деталь можна було отримати лише через неділю. Оператор здійснив ще одну спробу та знайшов дилера лише в 10 милях від попереднього, і у нього на складі була ця деталь. Протягом декількох годин водій продовжив рух.

«Нам вдалося уникнути п'ять днів простою. Завдяки тому, що центр з забезпечення безвідмовної роботи прийняв таке рішення та перенаправив нас у інший дилерський центр, ми зазнали мінімальних витрат, і це дорогого коштує» – каже Тейлор Уайт.

Декілька років тому одна технічна несправність могла вивести водія з ладу на декілька днів. Це призводило не лише до запізнення у доставці вантажу, а й до додаткових витрат AMX для зйому кімнати у готелі, ремонту, а також через втрату інших замовлень.

Якщо хтось спитає мне про найбільш надійну вантажівку, я точно скажу, без вагань — це Volvo.

Також, в умовах загострення кризи, водії шукають роботу у іншому місці, аби прогодувати свою сім'ю. Але поточна плинність серед водіїв у AMX постійно складає на 10 % нижче середнього показника у галузі. 

«Це важко оцінити. Важко підібрати якусь цифру, щоб описати, наскільки негативний ефект мають простої та як дорого вони обходяться» – каже Тейлор Уайт.

У Volvo Trucks знають , що якщо вантажівки не їдуть, компанії втрачають гроші. Саме тому оператори служби екстреної допомоги на дорозі "Volvo Action Service" у центрі з забезпечення безвідмовної роботи працюють 24 години на тиждень, сім днів у неділю та 365 днів на рік. Кожного місяця центр з забезпечення безвідмовної роботи опрацьовує близько 20 000 заявок. Ця цифра продовжує зростати зі збільшенням кількості пропонованих послуг. Оператори в середньому опрацьовують 18 000 дзвінків та самі здійснюють близько 28 000 дзвінків щомісяця.

 

Система дистанційної діагностики сповіщає водіїв про поточні технічні несправності, а також нагадує про необхідність проходження профілактичного обслуговування. У випадку надзвичайних ситуацій у дію включаються оператори служби VAS — вони отримують інформацію про автопарк та визначають географічне місцезнаходження вантажівок, а також їх близькість до дилерів. 

Ця нова технологія просто неймовірна, каже Тейлор Уайт, додаючи, що, на його думку, комплексний зв'язок між вантажівкою та платформою дистанційної діагностики Volvo є великим кроком для всієї галузі перевезень.

«Ви нівелювали можливість помилки. Таким чином, нашому технічному спеціалісту, дилеру та представнику Volvo не треба сильно покладатися на слова водія. Вони фактично можуть самі подивитися та побачити джерело проблеми.»

Ведення записів та оновлення робочого статусу відбувається набагато простіше. І, знову ж таки, все це завдяки Інтернет-платформі службового зв'язку ASIST від Volvo, що реєструє кожен інцидент, від часу виникнення несправності до моменту повернення вантажівки на дорогу. 

«Без цього важко було б сказати, добре ми виконуємо свою роботу чи ні. Система слідкує за кожною дрібницею, і при наявності якихось незавершених пригод ми можемо ознайомитися з ними. Жодна вантажівка не сидітиме у вас без діла.»

З розширенням послуг Volvo, AMX також зростає, і Уайт сподівається, що ця тенденція продовжиться. За його словами, одним із суттєвих факторів успіху його компанії є партнерство між AMX та Volvo Trucks. 

«Ми займаємося тим, що у нас дуже добре виходить, і це дуже важливо. У нас є підтримка та продукти, які, як нам здається, працюють на тому ж рівні, що й ми – тому ми в захваті» – каже Тейлор Уайт.

 

ЦЕНТР З ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗВІДМОВНОЇ РОБОТИ VOLVO TRUCKS

Розташування: Грінзборо, Північна Кароліна

Відкриття: 2014

Оператори: у центрі працюють 40 операторів служби екстреної допомоги на дорозі Volvo Action Service. Оператори доступні 24 години на тиждень, 7 днів в неділю, 365 днів на рік. Команда з забезпечення безвідмовної роботи також включає інженерів по надійності продуктів, що відповідають за діагностику, складання інформації з обслуговування та розробку інструментів для дилерів, а також контролюють вирішення всіх проблем. Крім того, у центрі працює персонал з підтримки дилерів та спеціаліст по деталям.

Звернення: Оператори в середньому опрацьовують 18 000 дзвінків та самі здійснюють близько 28 000 дзвінків щомісяця. З них більше 13 000 пов'язані з телематичними пристроями та запланованим обслуговуванням.

Безкоштовно: Підтримка центру з забезпечення безвідмовної роботи надається безкоштовно протягом двох років на кожну нову вантажівку Volvo, придбану у Північній Америці.