Trucks

Найвищій можливий рівень кваліфікації

Водії найвищої кваліфікації дуже важливі. Для шведської транспортної компанії Jardlers Åkeri вони життєво необхідні.
Volvo FH компанії Jardlers Åkeri
Jardlers Åkeri спільно з Volvo Trucks розробляють індивідуальну програму підготовки своїх водіїв.

Нова Volvo FH срібного кольору щойно прибула до Jardlers Åkeri у місто Ліндесберг, що у центральній Швеції. Хенрік Карлзон, керівник автопарку компанії, з захопленням спостерігає, як абсолютно нова вантажівка поблискує на сонці. 

«Це наша друга нова Volvo FH. Відчуття просто фантастичні!», — каже він. 

Jardlers Åkeri — компанія з давньою історією. Вона почала свою діяльність у 1931 році. 

Сьогодні компанія належить до ряду шведських фірм, які постачають Volvo Trucks запчастини для вантажівок. У рідному для компанії місті Ліндесберг виготовляються мости для Volvo trucks, а Jardlers Åkeri перевозить їх до заводу з виробництва вантажівок у Готенбурзі. 

Сьогодні доставку вантажівки приймають три з дев'яти водіїв компанії. Хенрік Карлзон каже, що це в порядку речей. 

«Водії мають отримати детальний інструктаж щодо всіх нових функцій цієї вантажівки. Якщо щось трапиться, ми заощадимо і час, і гроші, якщо водії знатимуть, що саме трапилося з вантажівкою». 

Хенрік Сведберг, представник дилеру Volvo Trucks Tage Rejmes i Örebro Lastvagnar AB, та Ендрю Лоу, відповідальний за навчання водії у Volvo Trucks, також присутні на передачі вантажівки. 

«Jardlers Åkeri — чудовий приклад компанії-перевізника, що вирішала інвестувати у навчання своїх водіїв. Це абсолютно правильний підхід. Врешті-решт, саме водії можуть зекономити багато коштів, правильно користуючись функціями вантажівки», — каже Ендрю Лоу. 

Ми хочемо щось віддавати взамін водіям, які чудово виконують свою роботу.

Однак, коли справа йде про вивчення можливостей і розуміння нової вантажівки, навчання не просто важливе. 

З 10 вересня 2009 року кожен водій вантажівки в ЄС має отримати водійський сертифікат професійної компетенції. Водії, які вже мали професіональну ліцензію на момент вступу закону в силу, для отримання сертифікату мають пройти 35-годинну навчальну програму. Кожна окрема держава-член ЄС має право сама встановлювати час проходження цього навчання. В Швеції цей термін спливає 10 вересня 2016 року. 

«Щороку ми проводимо один навчальний курс в рамках отримання сертифікату водія. В 2016 році всі водії компанії-перевізника завершать 35-годинну навчальну програму», — каже Хенрік Карлзон.

Програма навчання в рамках отримання сертифікату водія складається з п'яти частин: ефективне водіння, безпечний транспорт, транспортна галузь і законодавство, охорона здоров’я, безпечне водіння та орієнтація на клієнта. У компанії Jardlers Åkeri навчання було організовано в тісній співпраці з дилером Volvo Trucks, Tage Rejmes i Örebro Lastvagnar AB.

«Компанія Jardlers Åkeri проявляла суттєву активність у питаннях забезпечення найкращого навчання для своїх водіїв і разом ми розробили навчальний план, який включає всі різноманітні компоненти курсу», — пояснює Хенрік Сведберг, інструктор в рамках програми отримання сертифікату водія. 

Згідно законодавства, кожен водій несе відповідальність за наявність та отримання дійсного сертифіката водія. 

Однак, Jardlers Åkeri вирішила заплатити за відповідне навчання всіх водіїв компанії.

«Перш за все, ми хочемо щось віддавати взамін водіям, які чудово виконують свою роботу. По-друге, ми повністю залежимо від водіїв з найкращими робочими навичками», — каже Хенрік Карлзон. 

Виробник вантажівок, Volvo Trucks, висуває жорсткі вимоги до кожного етапу виробничого процесу. Для транспортування мостів на заводи Volvo Group компанії Jardlers Åkeri необхідно мати чотири сертифікати ISO: в сфері екології, дорожнього руху, робочого середовища й якості. 

Ми повністю залежимо від водіїв з найкращими робочими навичками.

Для отримання цих сертифікатів нам, наприклад, потрібно постійно навчати наших водіїв. Навчання має для нас життєво важливе значення», — каже Хенрік Карлзон. 

Навколо нової вантажівки кипить робота. Ендрю Лоу і Хенрік Сведберг показують, де в новій вантажівці розташована частина нових функцій, і відповідають на питання водіїв по мірі їх появи. 

Один із водіїв — Анна-Лєна Крістофферсон. Вона працює у Jardlers Åkeri вісім років.

«Бути в дорозі набагато простіше, коли знаєш, як працюють найбільш важливі нові функції», — каже вона. 

Анна-Лєна розмістилася на сидінні водія, а Ендрю Лоу показує їй розташування функцій на новій панелі приладів. 

Новий функцій тут не так вже й багато, але мені потрібно ознайомитися з ними», — каже вона, посміхаючись.

 

АВТОПАРК

Транспортні засоби: Дві вантажівки Volvo FH16 з потужністю 700 к. с. (2013), дві Volvo FH16 на 540 к. с. (2011), дві Volvo FH, що розвивають потужність у 480 к. с. (200() і одна Volvo FH з потужністю 500 к. с. (2011).

Інші сфери застосування: Чотири вантажівки Volvo FH16, оснащені Dynafleet. Дві нові вантажівки Volvo FH оснащені пакетом активної безпеки Volvo Trucks, ASAFE+, а також адаптивним круїз-контролем.

Споживання пального: Дві нові вантажівки Volvo FH16 споживають близько 4,4 літрів на 10 км. Рівень споживання інших двох Volvo FH16 — 4,7 літрів на 10 км.